שני: צ'לסי תוכל להעפיל למקום הרביעי, טוכל בוטח בהאברץ

אם הבלוז ינצחו את ניוקאסל (22:00, ספורט2) הם יעברו את ליברפול. המאמן מנצח אך סופג ביקורת על כדורגל "משעמם". הוא הגן על הגרמני שייעדר: "הסתגלות היא תהליך, תומכים בו ודוחפים אותו". וגם: על הדסון אודוי

קבוצות: צ'לסי ניוקאסל
(גודל טקסט)

עם הגעתו של תומאס טוכל למועדון, בצ'לסי סימנו קודם כל את המקום הרביעי כיעד – כדי להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. הגרמני, שהשיג 10 נקודות מארבעת משחקי הליגה הראשונים שלו – יוכל לחלוף מחר (שני) על פני ליברפול אם ינצח את ניוקאסל (22:00, שידור ישיר בספורט2). הבלוז (מקום חמישי כרגע) לא דורגו במקום המוליך לליגת האלופות מאז המחזור ה-11. הבלוז, שעומדים על שלושה ניצחונות ליגה רצופים – לא הצליחו להשיג העונה ארבעה ברציפות.

באנגליה נטען כי למרות שהגרמני טרם לא הפסיד, הקהל עדיין "כואב" את פיטורי פרנק למפארד ומשתעמם מהניצחונות הדחוקים, בביסוס על הציוצים השונים ברשתות החברתיות. "צ'לסי פשוט משעממת. לא אוהב את טוכל, לא אוהב שום דבר שהוא עשה", נכתב באחד הציטוטים בהתייחס בין היתר למערך שלושת הבלמים. כעת נראה שהגרמני יצטרך להוסיף למשחקם של הבלוז קצת ברק. ב"דיילי מייל" נכתב כי ישנם סימני חיים מצד טימו ורנר על אף שהבצורת הארוכה בליגה נמשכת (15 משחקים), וכעת מחכים שקאי האברץ יחל לפרוע שטרות.

טוכל אמר על האברץ: "זה תהליך קשה, אין תשובה אחת ברורה, אנחנו סומכים עליו שיראה את הפוטנציאל שיש בו. לכל שחקן לוקח זמן אחר להסתגל. לפעמים זה בין משחק אחד לאחר, לעתים זה תהליך. אנחנו יכולים רק לדחוף אותו לשם ולתמוך בו. הוא החמיץ כמה אימונים וכמה משחקים ויחזור בקרוב". הגרמני, אגב, היה מעורב ב-11 שערים בכל זאת.

קאי האברץ, טימו ורנר | Julian Finney/Getty Images

מי שנהנה מאוד תחת המאמן החדש הוא קאלום הדסון-אודוי. "הכרתי אותו עוד בימיי כמאמן פריז סן ז'רמן, לפני שנתיים. שמו עלה כמועמד להצטרף בגלל הפוטנציאל האדיר שלו. אנחנו אוהבים את המנטליות החיובית שלו, הוא מאוד מכושר, מאיץ לפתע ומקשה על היריבים. יש לו קור רוח והוא מסוגל לכבוש שערים. עליו להמשיך ככה".

המאמן התייחס גם לבן צ'ילוול וסיפר: "דיברתי איתו לפני המשחק נגד טוטנהאם ואמרתי לו שייסמוך עליי למרות שמרקוס אלונסו ישחק. 'אני רואה את הפוטנציאל שלך והכישרון שלך. אני מקווה שהוא לא חושב יותר מדי על הספסול שלו. במועדונים כמו צ'לסי יש סגל של 26 שחקנים וצריך להתמודד עם מצב כזה, בטח כשאין פציעות. זו בטח לא סוף ההתקדמות שלו".

הבלוז יחסרו שוב את הבלם טיאגו סילבה שאינו כשיר במאת האחוזים. תמי אברהם צפוי לפתוח בחוד, ורנר כשחקן חופשי כאשר לפי ההערכות כריסטיאן פוליסיק וחכים זייך על הספסל. אנגולו קאנטה ישמור על מקומו בהרכב. צ'לסי ניצחה את ניוקאסל בכל שבעת משחקי הבית האחרונים בליגה, מאז נכנעה 2:0 במאי 2012. המגפייז, מנגד, מגיעים למשחק אחרי 2:3 על סאות'המפטון כשהם במקום ה-17 בטבלה אמנם אך רחוקים עשר נקודות מהקו האדום. קאלום ווילסון ייעדר בשל פציעה, ג'ף הנדריק מושעה. גם פביאן שר וחאבייר מאנייקו ייעדרו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי