דיווח: חכים זייך יבקש לעזוב את צ'לסי בסיום העונה

חכים זייך | Chris Lee - Chelsea FC/Chelsea FC via Getty Images

באיטליה נטען כי המרוקאי, שלא שותף בשלושת הניצחונות האחרונים ומבין אינו בתכניות של טוכל, יפנה לאברמוביץ' בבקשה לעבור קבוצה בקיץ, עונה אחת בלבד לאחר שהגיע מאייאקס תמורת 40 מיליון יורו בקול תרועה רמה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

כניסתו של תומאס טוכל לתפקיד המאמן בצ'לסי אמנם הביאה עמה רוחות של שינוי ומומנטום חיובי, אך אין ספק שלפחות תחת פרנק למאפרד, הבלוז לא עמדו בציפיות הגדולות שעורר מסע הרכש הגדול שביצעו בקיץ. טימו ורנר שהגיע כהבטחה גדולה הוא המאכזב ביותר מבין שחקני החיזוק היקרים שהגיעו ושחקן נוסף שלא השתלב הוא חכים זייך, שעל פי הדיווחים שעלו אתמול (ראשון) והיום יבקש לעזוב את הקבוצה בסיום העונה.

ב"קוריירה דלו ספורט" נטען כי המרוקאי בן ה-27, שכיכב באייאקס והגיע תמורת 40 מיליון יורו למועדון הלונדוני, שוקל את עתידו אחרי נחיתה קשה בכדורגל האנגלי. חלק מהקשיים של זייך נבעו מפציעות ובפרמיירליג הוא הספיק לערוך 11 הופעות בלבד, בהן כבש פעם אחת ובישל שלושה שערים. דווקא בשלושת המחזורים האחרונים, בהן צ'לסי השיגה ניצחונות, שחקן הכנף לא בילה דקה אחת על הדשא.

בדיווח באיטליה נכתב כי טוכל רואה את זייך הרבה יותר כמחליף מאשר כשחקן הרכב, והמרוקאי, שמבין את הסיטואציה, עשוי לפנות לבעלים רומן אברמוביץ' בבקשה לעבור קבוצה בקיץ הקרוב. יחד עם זאת, חשוב לציין כי לזייך חוזה עד 2025 וכלל לא בטוח שצ'לסי תסכים לשחרר שחקן שזה עתה הגיע בסכום לא מבוטל.

זייך. מאוכזב ממעמדו בצ'לסי | Mike Hewitt/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי