ורנר שבר את הבצורת, צ'לסי רביעית בטבלה אחרי 0:2 על ניוקאסל

הגרמני כבש בפרמיירליג לראשונה אחרי 15 משחקים, ז'ירו הבקיע לפניו והבלוז רשמו ניצחון רביעי רצוף בדרך לעקוף את ליברפול. ווסטהאם חמישית וגם היא מעל האלופה, אחרי שהביסה 0:3 את שפילד יונייטד

(גודל טקסט)

המחזור ה-24 בפרמיירליג הגיע לסיומו הערב (שני) עם שני משחקים של קבוצות מהחלק העליון של הטבלה. בראשון, ווסטהאם השיגה ניצחון שביעי בתשעת המחזורים האחרונים כשגברה 0:3 על שפילד יונייטד. לאחר מכן, צ'לסי רשמה ניצחון ליגה רביעי רצוף, 0:2 על ניוקאסל בסטמפורד ברידג'.

צ'לסי – ניוקאסל 0:2

הבלוז עקפו את ווסטהאם בדרך למקום הרביעי אחרי שהפטישים ניצחו מוקדם יותר, והורידו את ליברפול למקום השישי. המגפייז הפסידו בפעם הרביעית בששת המחזורים האחרונים ונמצאים בסכנה ממשית, שכן הפער מפולהאם עומד על שבע נקודות בלבד כשלקבוצה הלונדונית, המדורגת במקום ה-18 מתחת לניוקאסל, עדיין חסר משחק.

שער אחד בלבד כבש טימו ורנר ב-20 משחקיו האחרונים בכל המסגרות, כולל ההופעות בנבחרת גרמניה, אולם אז זה היה בגביע האנגלי והערב הוא שבר בצורת שנמשכה לא פחות מ-15 משחקים בליגה, כשמצא את הרשת ועזר לכחולים להישאר בפער של ארבע נקודות מלסטר וממנצ'סטר יונייטד, שמדורגות מעליהם בטבלה.

ורנר היה מעורב גם בשער הראשון, אותו הבקיע אוליבייה ז'ירו בדקה ה-31 לאחר שהגרמני פרץ בצד שמאל והעביר מסירת רוחב, השוער קארל דארלו הדף ישירות לרגליו של הצרפתי שבעט פנימה מקרוב. שבע דקות אחר כך, כדור קרן של צ'לסי פגע ברגלו של הבלם ג'מאל לאסלס ונפל אצל ורנר, ששם את זה ברשת ממטר וקבע את התוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום.

אוליבייה ז'ירו חוגג | MIKE HEWITT/POOL/AFP via Getty Images

ווסטהאם – שפילד יונייטד 0:3 (צפו בתקציר)

אחרי שמעדה בתיקו נגד פולהאם במחזור הקודם והודחה מהגביע האנגלי על ידי מנצ'סטר יונייטד ביום שלישי האחרון, הקבוצה של דייויד מויס חזרה לנצח ועקפה את ליברפול וסיימה את המחזור במקום החמישי בטבלה, זאת בשל הניצחון של צ'לסי. מנגד, האחרונה בטבלה ממשיכה להתקרב לירידה לליגת המשנה עם הפסד שני ברציפות, שמשאיר אותה במרחק 14 נקודות מהקו האדום.

דקלאן רייס כבש את הראשון הראשון של ווסטהאם בדקה ה-41 כשדייק מהנקודה הלבנה ובדקה ה-58, איסה דיופ התרומם לכדור הקרן שהגביה ארון קרסוול ונגח אותו פנימה כדי להכפיל את היתרון. במהלך האחרון של המשחק, ראיין פרדריקס השלים את החגיגה בבעיטה מדויקת מתוך הרחבה. לצערה, ווסטהאם איבדה את הבלם ג'ון איגן שנפצע ופונה על אלונקה.

רייס חוגג עם לינגארד | John Sibley/PA Images via Getty Images
דיופ. ווסטהאם חזק בצמרת | GLYN KIRK/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי