דה בריינה חזר לאימונים ועשוי לשחק נגד אברטון, גונדואן ייעדר

הבלגי ישוב לסגל מנצ'סטר סיטי נגד הטופיז (רביעי, החל-22:05 בספורט2), בעוד הגרמני עשוי לשוב נגד ארסנל בראשון. גווארדיולה: "זקוק לכל השחקנים בסגל ואנסה לשתף את כולם בשני המשחקים הקרובים". דיאס יפתח

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי תשלים מחר את המשחק החסר שלה כאשר תתארח אצל אברטון (רביעי, החל מ-22:05 בספורט2) ואחרי שבועות של המתנה, ידעו מאמני הצמרת בפרמיירליג אם החבורה של פפ גווארדיולה אכן תצבור שלוש נקודות נוספות, כפי שיורגן קלופ ואחרים טענו עוד לפני שהיא שיחקה. אם זה יקרה, המשמעות היא שסיטי תפתח פער של 10 נקודות ממנצ'סטר יונייטד שבמקום השני ותעשה צעד אדיר לעבר אליפות שלישית בארבע שנים.

הסיטיזנס נמצאים בכושר מטורף והיא אחרי 16 ניצחונות רצופים בכל המסגרות. בשבת הקבוצה הביסה 0:3 את טוטנהאם, שישה ימים קודם לכן רמסה את ליברפול 1:4 באנפילד ובסך הכל ספגה שני שערים ב-11 המחזורים האחרונים בליגה. רק לפני חודש מנצ'סטר סיטי עוד צימקה את הפער מהפסגה לארבע נקודות ולראשונה העונה הצטרפה לחבורת ארבע הראשונות בטבלה.

בנוסף לכל, היום הגיעה בשורה ענקית כשלאימונים מלאים חזר קווין דה בריינה. הכוכב הבלגי נפצע בהמסטרינג לפני כחודש ועשוי להיכלל בסגל מחר מול החבורה של קרלו אנצ'לוטי. כמו דה בריינה, אימונים מלאים עורכים גם רובן דיאס וסרחיו אגוארו שלא שותפו נגד טוטנהאם ונראה כי מחר הבלם כבר ישוב להרכב ואילו החלוץ יעלה מהספסל ויזכה לדקות ראשונות מאז המשחק נגד צ'לסי לפני חודש וחצי.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

גווארדיולה אישר זאת במסיבת העיתונאים כשאמר: "קווין במצב יותר טוב, הרבה יותר טוב. היום הוא ערך אימון מלא עם כולם. אגוארו פצוע שנה שלמה ואי אפשר להתחיל איתו ישר בהרכב, אבל במשחק האחרון הוא כבר ישב על הספסל וכך יהיה גם מחר".

המנג'ר גם אמר על התקופה הקרובה שמצפה לקבוצתו, ביום ראשון נגד ארסנל, ברביעי הבא נגד בורוסיה מנשנגלדבאך בליגת האלופות ולאחר מכן דרבי נגד מנצ'סטר יונייטד: "אנסה לשתף את כל השחקנים בשני המשחקים הקרובים, זה הסיכוי היחיד שלנו להמשיך להתמודד על כל התארים. אנחנו זקוקים לכולם ואני מתכוון לשתף כמה שיותר שחקנים בשני המשחקים הקרובים, לא במיוחד לקראת מנשנגלדבאך אלא כי אני אוהב את כולם וצריך אותם".

לעומתם, אילקאי גונדואן הכוכב הבלתי מעורער של סיטי מאז פציעת דה בריינה, לא אמור להיכלל מחר בסגל זכר לפגיעה מהמשחק נגד טוטנהאם. הגרמני בן ה-30 כבש העונה 11 שערים ובישל שניים ב-18 מחזורי פרמיירליג, אבל הדבר המדהים הוא שאת כל המספרים הוא ייצר תוך 11 מחזורים – מה-13 ועד ה-24 שנערך בשבת. גווארדיולה אמר עליו במסיבת העיתונאים: "הוא מרגיש הרבה יותר טוב, אבל כנראה שהמשחק מחר מגיע מוקדם מדי עבורו".

אילקאיי גונדואן
גונדואן. צפוי להיעדר מחר | Clive Brunskill / Staff

במשחק נוסף: ברנלי – פולהאם (החל מ-19:50 בספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי