זה ייגמר רע: חזית חדשה בין מוריניו לבייל

היחסים העכורים בין מאמן טוטנהאם לוולשי נמשכים. הפעם, סוכנו של השחקן עקץ את הפורטוגלי והגן על המיוצג שלו: "אנשים שואלים מה קרה לו. יש לו מספיק כסף למשך כל החיים שלו, זה מה שקרה"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

הדעיכה בקריירה של גארת' בייל גורמת לפעמים לתפוס את הראש כשנזכרים איזה דברים גדולים הוא עשה בעבר ובתקופות בהן היה נראה שהוא בלתי ניתן לעצירה. מאז שהגיע הקיץ בהשאלה מריאל מדריד לטוטנהאם, הוולשי בן ה-31 פתח רק פעמיים בהרכב הקבוצה בפרמיירליג, ויחסיו עם המאמן ז'וזה מוריניו לא ממש טובים, כך מדווח פעם אחר באנגליה פעם בשבועות האחרונים.

כל הדרכים מובילות לכך שבייל יחזור בסיום העונה לריאל, שכן טוטנהאם לא מתכוונת לממש את האופציה עליו. חלק מהדיווחים באנגליה על היחסים בין בייל למוריניו שעלו על שרטון החלו עם סרטון שהודלף בו המאמן צעק עליו באימון ואמר "אתה רוצה להישאר פה או לחזור לריאל מדריד ולא לשחק?". בנוסף, הייתה גם את תקרית האינסטגרם המפורסמת, בה בייל פרסם פוסט מתריס בו עדכן שהוא כשיר, בניגוד לאמירותיו של מוריניו.

הוולשי, שהפך ללא רצוי בריאל, מתחיל להיות כזה גם בטוטנהאם. סוכנו של השחקן, ג'ונתן ברנט, נשא דברים באירוע העסקים והכדורגל של 'Financial Times', נשאל מדוע בייל לא משחק באופן קבוע בקדנציה השנייה שלו במדי התרנגולים ופתח חזית נוספת עם מוריניו.

"למה הוא לא משחק? כי הוא לקראת סוף הקריירה שלו. את האמת, צריך לשאול את השאלה הזו את מוריניו", אמר ברנט ועקץ את המאמן הפורטוגלי. לאחר מכן, הסוכן עבר להגן של בייל: "אנשים שואלים 'מה קרה לו'. מה שקרה לו זה שהוא זכה בשתי אליפויות ספרד וארבע פעמים בליגת האלופות עם ריאל מדריד. הוא זכה בתארים בחו"ל יותר מכל שחקן בריטי אחר אי פעם. הוא הסתדר טוב מאוד כלכלית ויש לו מספיק כסף למשך כל החיים שלו. זה מה קרה לו".

ז'וזה מוריניו, גארת' בייל | ANDREW BOYERS/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי