דוהרת אל התואר: מנצ'סטר סיטי גברה 1:3 על אברטון ורשמה ניצחון 12 ברצף

מי יעצור את הקבוצה של פפ גווארדיולה? התכולים הגדילו את הפער בפסגה ל-10 נקודות ונראים בדרך הבטוחה לאליפות. פודן, מחרז (שער נהדר) וברנרדו כבשו, רישארליסון השווה זמנית. דה בריינה חזר

(גודל טקסט)

אף אחד לא יכול לעצור את מנצ'סטר סיטי של התקופה האחרונה, פשוט אף אחד. הקבוצה של פפ גווארדיולה נראית בדרך הבטוחה לאליפות חמישית בעידן הפרמיירליג, כאשר גברה הערב (רביעי) 1:3 על אברטון ורשמה ניצחון 12 ברציפות בליגה ו-17 ברציפות בכל המסגרות. כושר פשוט אדיר.

סיטי בעצם השלימה את המשחק החסר שלה מהמחזור ה-16, וכעת הגדילה את הפער ממנצ'סטר יונייטד שבמקום השני ל-10 נקודות. בנוסף, היא קיבלה בשורות טובות עם חזרתו של קווין דה בריינה למגרשים (נכנס כמחליף בדקה ה-80). עם סרחיו אגוארו שב אחרי קצת יותר מחודש וישב על הספסל. אברטון של קרלו אנצ'לוטי, מנגד, רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה במקום השביעי בטבלה.

סיטי פתחה טוב, היה שער באוויר, ובדקה ה-32 הגיע פיל פודן והעלה את הקבוצה ל-0:1. כדור שהגביה ריאד מחרז לרחבה ננגח על ידי איימריק לאפורט ונהדף על ידי הגנת אברטון. הריבאונד חזר לפודן, שבעט חזק ברגל ימין כדור שפגע בדרך בשיימוס קולמן וחדר לרשת של ג'ורדן פיקפורד. אגב, קולמן החליף בדקה ה-18 את יירי מינה שנפצע.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Jon Super/PA Images via Getty Images

בדקה ה-38, מהר מאוד, אברטון התאוששה, השוותה ל-1:1. קולמן הגביה מהאגף הימני ללוקה דין שבעט אל הקורה, ממנה הכדור פגע ברישארליסון וחדר לרשת. זה היה שער השדה הראשון שהסיטיזנס סופגים אחרי תשעה משחקים רצופים בליגה, מאז השער המצמק של קאלום הדסון-אודוי ב-1:3 על צ'לסי. מאז, אגב, הקבוצה ספגה שער אחד בלבד – מרגלי מוחמד סלאח בפנדל ב-1:4 הענק על ליברפול.

בדקה 63 סיטי החזירה לעצמה את היתרון ועלתה ל-1:2. ברנרדו סילבה מצא את מחרז, שכבש שער אדיר בבעיטה פנטסטית מצד ימין מחוץ לרחבה, מסובבת אל הפינה הרחוקה, אשר הלכה לקורה ופנימה. בדקה ה-77 ברנרדו בעצמו כבש וקבע את תוצאת המשחק, כאשר קיבל כדור מגבריאל ז'סוס, ביצע הטעיה יפה ובעט מ-16 מטרים כדור מדויק אל הרשת.

פפ גווארדיולה, קרלו אנצ'לוטי | Peter Powell – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי