ווסטהאם ניצחה את טוטנהאם בדרבי, לסטר גברה על אסטון וילה

הקבוצה ממזרח לונדון גברה 1:2 על שכנתה מצפון ועקפה את צ'לסי בדרך למקום הרביעי, אנטוניו ולינגארד כבשו, מורה צימק. השועלים זמנית במקום השני אחרי 1:2 בחוץ משערים של מדיסון ובארנס, טראורה קיזז

(גודל טקסט)

המחזור ה-25 בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) ומלבד הניצחון של מנצ'סטר סיטי על ארסנל, מספר קבוצות צמרת אחרות עלו על כר הדשא. המשחק הראשון מבין ארבעה נערך בין שתי קבוצות מהעיר לונדון: ווסטהאם המשיכה בעונה הנהדרת שלה עם ניצחון 1:2 על טוטנהאם המידרדרת. מאוחר יותר, לסטר גברה בחוץ על אסטון וילה.

ווסטהאם – טוטנהאם 1:2

הפטישים אספו ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועקפו את צ'לסי בדרך למקום הרביעי בטבלה, עוד הספרס במשבר עמוק וסופרים חמישה הפסדים מתוך ששת משחקי הליגה האחרונים. הפערים בין טוטנהאם למקומות המובילים לליגה האירופית ולליגת האלופות עומדים על שבע ותשע נקודות בהתאמה, בהחלט מרחק שניתן לסגור, אך לא ביכולת שהתרנגולים מציגים לאחרונה.

המארחת עלתה ליתרון כבר בדקה החמישית הודות לפעולה רעה של הוגו לוריס, שלא הגיב טוב מספיק לכדור אשר הוגבה מצד ימין ואפשר למיקאיל אנטוניו לכבוש את ה-0:1 ממטר. המחצית השנייה נפתחה באופן דומה ובדקה ה-47, ג'סי לינגארד פרץ קדימה והסתנן בין שלושה שחקני טוטנהאם בכדרור, לפני שבעט חזק ברגל שמאל לפינה הרחוקה והכפיל את היתרון של ווסטהאם. לוקאס מורה צימק עבור האורחת בדקה ה-64, בנגיחה אחרי הגבהה טובה של גארת' בייל. הספרס לחצו עד הסיום ואף פגשו את המשקוף והקורה, אך לא מצאו את הרשת ויצאו בידיים ריקות.

אנטוניו חוגג את השער הראשון | Neil Hall/PA Images via Getty Images
קיין ובייל בהלם. עוד הפסד לספרס | Chloe Knott – Danehouse/Getty Images

אסטון וילה – לסטר 2:1

אחרי ה-1:3 המשכנע נגד ליברפול במחזור הקודם, השועלים המשיכו במומנטום עם ניצחון שני רצוף בליגה. מנגד, אסטון וילה שלפני מספר שבועות עוד הייתה צמודה לצמרת, סגרה משחק רביעי מתוך ששת האחרונים מבלי לנצח.

לסטר כבשה את הראשון שלה בדקה ה-19 כשג'יימי וארדי הוריד כדור ארוך בנגיחה להארווי בארנס, שהשאיר לג'יימס מדיסון והאחרון בעט מחוץ לרחבה לקורה ופנימה. ארבע דקות אחר כך וארדי רשם איום למסגרת ואמיליאנו מרטינס הדף, אך בארנס הגיע ראשון לריבאונד והכפיל את היתרון. בדקה ה-48 מאט טארגט הגביה משמאל, הכדור עבר את כל ההגנה של לסטר וברטרנד טראורה כבש מקרוב את השער המצמק, שלא הספיק למארחת.

ג'יימי וארדי וג'יימס מדיסון חוגגים | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי