סערה בפרמיירליג: קבוצות יאסרו על כדורגלנים לשחק "פנטזי"?

באסטון וילה זועמים על כך שפציעת ג'ק גריליש דלפה ולסטר נערכה לכך בהתאם בחסות משחק "ליגת החלומות" וניצחה בקלות. כעת עשויות להיות לכך השלכות פורצות דרך. הסיפור המלא

(גודל טקסט)

משחקי ליגת החלומות, "פנטזי ליג" כפי שהם נקראים בעולם, מזמן הפכו לעניין שבשגרה בכל ליגה וכמעט כל חובב כדורגל משחק בהם, אבל באנגליה מדברים על תופעה שיצאה מפרופורציה. הסיפור הבא הוא חריג ומיוחד במינו ולפיו קבוצה בפרמיירליג החליטה בסוף השבוע האחרון כי מעתה חל איסור מוחלט על שחקניה לשחק.

באנגליה לא רק שנותנים במה נרחבת ל"פנטזי", אלא שהפרמיירליג אף מקדמת את קבוצות ליגת החלומות של הכדורגלנים וכמעט כל הכוכבים הכי גדולים לוקחים חלק פעיל ב"פנטזי ליג". גם מיליוני שחקני ה"פנטזי" שמושקעים, עוקבים באדיקות אחר תוצאות קבוצות ה"פנטזי" של הכדורגלנים ועוקבים אחר החילופים שהם מבצעים – מה שגרם השבוע לפרשה חדשה באסטון וילה.

בימים האחרונים הופצו שמועות על כך שג'ק גריליש, הכוכב הבלתי מעורער של אסטון וילה, נפצע ויחמיץ לפחות את המשחק נגד לסטר סיטי והדבר הפך לדי רשמי כאשר חובבי הפנטזי ברחבי העולם חשפו כי מספר עובדי מועדון ושחקנים באסטון וילה הוציאו את גריליש מקבוצתם, דבר שלא היה קורה אילו היה כשיר ומתוכנן לפתוח בהרכב ואותו ניסו בברמינגהאם להסתיר.

ברנדן רוג'רס, מאמן לסטר, עודכן על כך לאור הידיעות הרבות בממלכה ונערך בהתאם לפגוש את אסטון וילה נטולת גריליש, משחק שהסתיים בניצחון חוץ 1:2 ובו לסטר עלתה ליתרון כפול כבר אחרי 23 דקות.

בארנס חוגג. לסטר נערכה להיעדרות גריליש | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

לאחר המשחק, המנג'ר דין סמית' נשאל על כך שנודע ללסטר עוד לפני המשחק על הפציעה של גריליש: "עודכנתי בנושא ואני יודע ברשתות החברתיות הפיצו את השמועה הזו. אם המידע יצא ממתחם האימונים שלנו, אגלה איך זה קרה".

עם זאת, לפי "הטיימס" ו"האתלטיק", מועדונים רבים בפרמיירליג חוששים מדליפת מידע באמצעות הפעולות של שחקני ועובדי הקבוצה בקבוצות הפנטזי שלהם ולא מן הנמנע שבעונה הבאה ייאסר עליהם לשחק, או שתוטל עליהם הגבלה לפיה אסור להם לבחור שחקנים שאיתם בקבוצה. בדומה לאסטון וילה, גם בוולבס, לידס ומועדונים אחרים נחשפו בשבועות האחרונים פציעות של שחקנים בעקבות הפעולות שביצעו עובדי ושחקני המועדונים בקבוצות הפנטזי שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי