דיווחים: נגלסמן מוכן להחליף את מוריניו בטוטנהאם, קיין יעזוב?

בגרמניה נטען כי מאמן לייפציג הביע נכונות לעבור ללונדון אם התרנגולים יחליטו לסיים את ההתקשרות עם "המיוחד", במקביל פורסם ב"מירור" שהחלוץ שוקל את עתידו ועשוי להימכר אם הקבוצה תישאר מחוץ לליגת האלופות

(גודל טקסט)

הלחץ על ז'וזה מוריניו נהיה גדול יותר מיום ליום. "המיוחד" אמנם מצעיד את טוטנהאם להצלחה בכל הגביעים בהם היא משתתפת, משמע גביע הליגה, הגביע האנגלי והליגה האירופית, אולם בפרמיירליג התרנגולים רק במקום התשיעי עם 10 ניצחונות בלבד מ-24 משחקים. נכון שלטוטנהאם משחק חסר, אבל היא בפיגור 9 נקודות מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות – וספק גדול אם תצליח לעמוד ביעד.

אם לא די בצרות, בימים האחרונים פורסם בגרמניה שבטוטנהאם כבר החלו לבחון אפשרות למנות את המאמן יוליאן נגלסמן למחליפו של מוריניו בעונה הבאה, בהנחה שיוחלט לסיים את ההתקשרות עם הפורטוגלי. הערב (שישי) התייחס לכך אחד הכתבים הבכירים של "הבילד", כריסטיאן פולק שטען שנגלסמן, מאמן לייפציג שרק בקיץ חגג את יום הולדתו ה-33, הביע נכונות לעבור ללונדון אם טוטנהאם תיפרד ממוריניו.

בנוסף, הערב פורסם בעיתון האנגלי "מירור" כי הארי קייןישקול את עתידו בקבוצה אם היא לא תזכה בתואר העונה או לכל הפחות תצליח לסיים בין ארבע הראשונות ולהעפיל לליגה האירופית. טוטנהאם תוכל להשתתף בליגת האלופות גם אם תזכה בליגה האירופית, והיום היא הוגרלה מול דינמו זאגרב בשמינית הגמר ומדובר ביריבה נוחה על הנייר בדרך למטרה.

קיין יחגוג ביולי הקרוב את יום הולדתו ה-28 והוא מעולם לא זכה בתואר קבוצתו, כך שלא מפתיע שאחד החלוצים הטובים בעולם שוקל את עתידו. חוזהו הנוכחי של קיין יסתיים ב-2024, אולם בשנתיים האחרונות כבר עלו ידיעות לפיהן מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד מוכנות להשקיע הון ברכישתו.

הארי קיין | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי