ההגנה הטובה בעולם: סטונס ודיאש הובילו את סיטי לניצחון 20 ברציפות

צמד הבלמים העניק לגווארדיולה 1:2 על ווסטהאם, ניצחון 20 ברציפות ופער בטוח של 13 נקודות ממנצ'סטר יונייטד. אנטוניו איזן זמנית מבישול של לינגארד. ישיר בערוץ ספורט2: מחזור 26 בליגה הטובה בעולם

(גודל טקסט)

המחזור ה-26 בליגה הטובה בעולם, הפרמיירליג, נפתח היום (שבת) עם הניצחון של מנצ'סטר סיטי על ווסטהאם. הסיטיזנס התקרבו לאליפות והגדילו את ההפרש ממנצ'סטר יונייטד, לפחות באופן זמני ל-13 נקודות. השדים האדומים יפגשו מחר את צ'לסי ותומאס טוכל למשחק גורלי (18:15, שידור ישיר בספורט2). לאחר הניצחון של הסיטיזנס, ווסט ברומיץ' גברה 0:1 על ברייטון, לידס נכנעה 1:0 לאסטון וילה וניוקאסל נפרדה ב-1:1 מוולבס.

מנצ'סטר סיטי – ווסטהאם 1:2

אחרי הניצחון על בורוסיה מנשנגלדבאך באמצע שבוע בליגת האלופות, הקבוצה הלוהטת באירופה חזרה לאיתחאד ולמירוץ האליפות באנגליה, ונהנתה ממשחק אדיר של צמד הבלמים שלה בדרך לניצחון 20 ברציפות בכל המסגרות. במחצית הראשונה הקבוצה של פפ לא הרשימה, אך בדקה ה-30, הקשר הנפלא, קווין דה בריינה מצא את רובן דיאש עם כדור גאוני מאגף שמאל. הבלם הפורטוגלי, שבהיעדרו של וירג'יל ואן דייק החל לבסס את מעמדו כבלם הטוב בליגה, הגיח מאחור, התרומם נפלא ונגח את הכדור לרשת. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

הקבוצה של דייויד מויס, שהציגה דקות מרשימות במיוחד לא נבהלה. ג'סי לינגארד, שנראה נהדר מאז שהצטרף לפטישים בהשאלה ממנצ'סטר יונייטד, ניסה לסכן מספר פעמים את השער של אדרסון, ובדקה ה-43, האנגלי פרץ לרחבה, העביר כדור רוחב מדהים למיקל אנטוניו, שמצא את עצמו פנוי לחלוטין מול שער ריק וכל מה שהיה נותר זה לבעוט את הכדור לרשת. ווסטהאם משווה ל-1:1 לפני המחצית.

ג'סי לינגארד. ממשיך לככב | Clive Brunskill/Getty Images

למחצית השנייה שחקני סיטי עלו חדורי מטרה. הם לחצו על השער של ווסטהאם ושלטו במשחק בצורה אבסולוטית, ובדקה ה-68, ריאד מחרז פרץ מצד שמאל, שלח כדור לג'ון סטונס שחיכה על קצה הרחבה ובחופשיות שלח בעיטה חזקה לפינה הרחוקה והימם את ווסטהאם. 1:2 לסיטי!

הסיטיזנס שלטו במשחק עד הסיום, והשיגו ניצחון לא מרשים במיוחד, אך יקר מפז. ניצחון 200 לפפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, ניצחון 20 ברציפות למוליכת הליגה האנגלית בכל המסגרות.

פפ גווארדיולה | Matt McNulty/Manchester City FC via Getty Images

ניוקאסל – וולבס 1:1

שתי הקבוצות הגיעו במומנטומים הפוכים, והמגפייז היו קרובים למרות העובדה הזו להשיג ניצחון, אך ספגו שער שוויון בדקה ה-73. ניוקאסל עלתה ליתרון בדקה ה-52, כאשר ראיין פרייזר ביצע מהלך יפה באגף הימני והגביה כדור אל מרכז הרחבה, משם ג'מאל לאסלס המשיך בנגיחה נפלאה לרשת. רובן נבס השווה בנגיחה מצוינת משלו, זאת אחרי בישול של פדרו נטו. כעת, המארחת קטעה רצף של שני הפסדים ונותרה במקום ה-17 – ארבע נקודות בלבד מהקו האדום. וולבס נעצרה אחרי שני ניצחונות וממוקמת במקום ה-12.

ווסט ברומיץ' – ברייטון 0:1

לידס – אסטון וילה 1:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי