בייל להט ב-0:4 של טוטנהאם, 1:3 לארסנל על לסטר

גארת' בייל חוגג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

הוולשי הרשית פעמיים והוסיף בישול נגד ברנלי, קיין ולוקאס הוסיפו שערים משלהם. צמד בישולים לסון. בניגוד למצב בטבלה, התותחנים גברו על השועלים מהמקום השלישי. טילמנס כבש שער ענק, אך לואיז, לקאזט ופפה הפכו

(גודל טקסט)

המחזור 26 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון), ומלבד המשחק המרכזי בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, נערכו עוד מספר מפגשים מסקרנים. במוקד, טוטנהאם הביסה 0:4 את ברנלי בזכות יכולת אדירה של גארת' בייל. בנוסף, ארסנל הצליחה לרשום ניצחון לא פשוט על לסטר החזקה, כאשר גברה עליה 1:3 בחוץ. כמו כן, קריסטל פאלאס ופולהאם נפרדו ב-0:0.

טוטנהאם – ברנלי 0:4

עד לפני מספר שבועות טוטנהאם הייתה בתוך מאבק האליפות, אבל היום נראה שהתרנגולים שואפים לסיים את העונה במקום המוביל לליגת האלופות. בשביל המטרה הזו, המנג'ר ז'וזה מוריניו קיבל לאחרונה חיזוק אדיר היישר מהסגל שלו כאשר בייל נכנס לעניינים. הכוכב הוולשי, שהתקשה בתחילת עונת החזרה שלו לפרמיירליג, חגג הערב צמד שערים נפלא נגד ברנלי ואף הוסיף גם בישול. היכולת שהציג היום בייל היא המשך ברור למשחקים האחרונים שסיפק במסגרת הליגה האירופית ובמחזור האחרון נגד ווסטהאם.

כבר אחרי שתי דקות של משחק בייל מצא את הרשת מבישול של יונג מין סון, הארי קיין הפציץ את השער השני של טוטנהאם במשחק לאחר שיקבל את הכדור מבייל. לוקאס מורה הברזילאי התכבד בשער השלישי במשחק עוד במחצית הראשונה. נראה שהקבוצה מלונדון הורידה מעט את הרגל מהגז בחצי השני, אך זה לא הפריע לבייל למצוא את הרשת על סף רחבת ה-16 ולסובב את הכדור באומנות.

מופע של בייל, רביעייה של טוטנהאם | MATTHEW CHILDS/POOL/AFP via Getty Images

לסטר – ארסנל 3:1

ניצחון מרשים לקבוצה הלא יציבה של מיקל ארטטה, אשר הפסידה בשלושה מארבעת המשחקים האחרונים שלה בליגה, אך כעת גברה על השועלים החזקים מהמקום השלישי. בכך, התותחנים טיפסו החלק העליון של הטבלה כאשר במאזנם 37 נקודות – והם רחוקים שמונה נק' מווסטהאם שבמקום הרביעי. לסטר, מנגד, הפסידה אחרי שני ניצחונות וארבעה מחזורים רצופים בהם לא נכנעה.

כבר אחרי שש דקות של כדורגל, יורי טילמנס העלה את לסטר ל-0:1 בשער אישי גדול. הקשר הבלגי הנפלא חטף כדור באגף הימני ופשוט הלך עד הסוף. הוא חדר לרחבה ושיגר בעיטה נהדרת לפינה הרחוקה ואל הרשת של ברנד לנו. בדקה ה-39 דויד לואיז השווה ל-1:1 בנגיחה נפלאה, אחרי שקיבל הגבהה מצוינת מוויליאן.

דויד לואיז חוגג | Rui Vieira/PA Images via Getty Images

ארסנל איבדה את אמיל סמית' רואו בדקה ה-42 לאחר שהקשר נפצע, ומי שהחליף אותו היה מרטין אודגור. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה ניקולא פפה שלח כדור אל רחבת לסטר, ווילפריד אנדידי נגע בידו, והשופט שרק לפנדל מוצדק אחרי התערבות של מערכת ה-VAR. אלכסנדר לקאזט ניגש אל הנקודה הלבנה, שלח בעיטה מדויקת לפינה השמאלית וקבע מהפך.

בפתיחת המחצית השנייה, בדקה ה-48, הארווי בארנס מלסטר נפצע בצורה מדאיגה בברכו והורד מהמגרש על אלונקה. בדקה ה-53 ארסנל כבר עלתה ל-1:3, כאשר התקפה קבוצתית נאה הסתיימה בדחיקה קלילה של ניקולא פפה מקרוב לרשת מול שער חשוף. עד לסיום התוצאה נותרה בעינה והתותחנים השיגו שלוש נקודות יקרות.

שחקני ארסנל חוגגים | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

קריסטל פאלאס – פולהאם 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי