"חזר לשיאו": באנגליה חוגגים את הקאמבק של גארת' בייל

לאחר המופע של הוולשי ב-0:4 של טוטנהאם על ברנלי, כולל שער ובישול, הקיצוני זכה לשבחים. "מאושר מתחילת העונה הזו" אמר כוכב המשחק. מוריניו: "כשהוא בכושר טוב, אין מנג'ר בעולם שלא ישחק עם שחקן כמוהו"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

גארת' בייל מזכיר נשכחות. אחרי שנים רבות בהן שמו של הוולשי נקשר רק לפרסומים שליליים בריאל מדריד, בשבועות האחרונים הוא מציג יכולת שמתקרבת לשנות השיא. אמש (ראשון) שחקן הכנף כבש צמד שערים ב-0:4 של טוטנהאם על ברנלי, הוסיף בישול נהדר להארי קיין וגם היה מעורב בשער הנוסף של לוקאס מורה.

במשחק השלישי בלבד העונה בו הוא קיבל את חולצת ההרכב מז'וזה מוריניו, בייל סיפק תצוגת תכלית אשר זיכתה אותו בציון 9 במרבית כלי התקשורת בממלכה, כאשר במספר מקומות נוספים הוא גם קיבל 10. "אני שמח מאוד בטוטנהאם, בכל העונה הזו" אמר בייל לאחר המשחק.

"אני מרגיש טוב בחדר ההלבשה ואני חושב שאפשר לראות את זה על המגרש. הדבר הכי חשוב הוא שהצלחנו לצאת מהתקופה הרעה שהייתה". למעשה, מבחינת סטטיסטית הקיצוני מעורב בשבעה שערים בארבע ההופעות האחרונות שלו עבור התרנגולים. "אין ספק, בייל חזר והוא בשיאו" נכתב בתקשורת האנגלית.

בייל חוגג עם לוקאס וקיין. "הצלחנו לצאת מהתקופה הרעה שהייתה" | Julian Finney/Getty Images

"68 שניות בלבד משריקת הפתיחה הספיקו לבייל לרוץ לרחבה ולכבוש במשחק. אחרי זה הוא סיפק כדור מרהיב לקיין. בנוסף לכל זה, המופע שלו הושלם כאשר הוא ביצע את התנועה המפורסמת שלו, אשר הייתה הסמל המסחרי שלו בעבר. הוא חזר!" הוסיפו ב"מירור".

גם מוריניו לא נותר אדיש מול ההופעה של בייל ואמר בסיום: "לפעמים כותבים דברים לא נכונים בתקשורת ולפעמים מדברים על דברים שלא כל כך מבינים בהם. בייל מכיר את הגוף שלו הכי טוב והוא אחראי ישיר על החזרה שלו. אין מנג'ר אחד בעולם שלא היה משתמש בשחקן כמו בייל. אם הוא בכושר טוב, הוא ישחק אצל כל אחד. עכשיו הוא טוב מתמיד".

לקראת המשחקים הבאים הוסיף המנג'ר הפורטוגלי: "אני לא יודע אם בייל ישחק גם ביום חמישי הקרוב וגם בראשון. בתור מאמן, זה ברור שאני רוצה ששחקן שסיפק הופעה שכזו ישחק, אבל זה תהליך. נצטרך לראות יום אחרי יום איך הוא מרגיש. כבר אמרתי שהוא מכיר את הגוף שלו הכי טוב".

מוריניו ובייל. "כרגע הוא טוב מתמיד" | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי