סולישאר: "לקחו לנו שתי נקודות". שואו חשף מה השופט אמר לו

יונייטד נפרדה ב-0:0 מאכזב בחוץ מול צ'לסי והתעסקה בעיקר בנגיעת היד של הדסון אודוי ברחבה: "זה היה 100% פנדל", אמר הנורבגי. המגן: "הוא אמר שאם הוא ישרוק יהיו הרבה דיבורים". וגם: המאזן מול "הטופ 6"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד יצאה אתמול (ראשון) כמעט באופן סופי ממאבק האליפות. השדים האדומים שנמצאים במקום השני היו חייבים ניצחון על צ'לסי כדי להתקרב ליריבה העירונית מנצ'סטר סיטי, אך נפרדה ב-0:0 מאכזב נגד הבלוז בסטמפורד ברידג'. כמה מאכזב אתם שואלים? בארבעת המשחקים האחרונים בין המאמנים אולה גונאר סולשיאר לתומאס טוכל, מאמן האורחת יצא עם ידו על העליונה, אבל הנורבגי שבר את הרצף ולא הצליח לעזור לקבוצתו לרשום ניצחון ראשון העונה על אחד מקבוצות ה'טופ 6' המסורתיות.

עם זאת יש כי למרות שיונייטד עדיין נמצאת במקום השני, קצב הנקודות שלה לא שונה במיוחד מזה שהיה לה מאז עזיבתו של סר אלכס פרגוסון. במאזנם של השדים האדומים 50 נקודות, שש פחות מעונתו של השנייה של ז'וזה מוריניו במועדון ונקודה פחות מעונת הבכורה של הנורבגי, שהסתיימה רק במקום השישי. לכן אולי הדיבורים על אליפות כנראה היו מעט מוגזמים.

לאחר המשחק התעסקו באנגליה בעיקר בפנדל שלא נשרק לאחר נגיעת יד של קאלום הדסון אודיו בדקה ה-14, למרות בדיקה במסך של השופט סטיוארט אטוול. לאחר המשחק גם סולשיאר התייחס לסוגיה ונשמע נחרץ בדעתו: "היינו צריכים לקבל פנדל ב-100%, והשופט לקח לנו שתי נקודות. אני לא יכול לומר מה השופט אמר לשחקנים כי זה לא יהיה לטובתו. כל הדיבורים עלינו מבחוץ לפני המשחק השפיעו על ההחלטה וזה לא הוגן. הגיע לנו כדור עונשין".

קאלום הדסון אודוי נוגע בידו ברחבה | Ian Walton – Pool/Getty Images

בהמשך הנורבגי דיבר על התיקו המאכזב: "בהגנה היה לנו משחק טוב עם המון אנרגיה. אבל כשהכדור היה ברגליים שלנו, אין לנו מספיק איכות. לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו, אבל יכולנו לספוג לקראת הסיום ולהפסיד 1:0".

אחד השחקנים המצטיינים של יונייטד אתמול, לוק שואו התייחס גם הוא בעיקר לתצוגת השיפוט: "אני ראיתי באותו רגע יד, לא ידעתי אם זה מאונט או קאלום ופשוט המשכתי, לא ידעתי בכלל שיש בדיקה פוטנציאלית לפנדל. אני לא הבנתי בכלל למה הפסיקו את המשחק אם לא היה פנדל. השופט אמר להארי מגווייר שאם יהיה פנדל זה יגרום להרבה דיבורים אחר כך, הוא אמר לו אמר לו שהיה פנדל. אבל אני לא חושב שאף אחת מהקבוצות עשתה מספיק בשביל לנצח". יש לציין שמנצ'סטר יונייטד מיהרה להבהיר לאחר המשחק, בניסיון לגונן על שואו ומגווייר כנראה, שהמגן לא הבין נכון את דברי מגוויר או לא שמע נכון שיחה בנושא ושדבר כזה לא נאמר על ידי השופט.

צפו בראיון של לוק שואו לשליח ספורט1

בכל מקרה יונייטד תוכל לשוב למסלול הניצחונות כבר ביום רביעי (22:05, שידור ישיר בספורט2) בסלהרסט פארק מול קריסטל פאלאס ממרכז הטבלה. כזכור בסיבוב הקודם השיגה פאלאס 1:3 מפתיע על יונייטד במחזור השני.

ברונו פרננדס | Andy Rain – Pool/Getty Images

טוכל מסכם את המשחק בשיחה עם ספורט1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי