אנצ'לוטי: "זה יהיה חלום לסיים את העונה בין ארבע הראשונות"

אברטון רשמה ניצחון שני ברציפות, הפעם 0:1 על סאות'המפטון, ועצרה את רצף ההפסדים הביתיים. המנג'ר מפנטז על ליגת האלופות: "אנחנו קרובים, אבל העונה ארוכה". רישארליסון שוב להט, קרגאגר החמיא

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

אברטון עצרה אמש (שני) רצף עגום של שלושה הפסדי בית בפרמיירליג עם 0:1 חשוב על סאות'המפטון. רישארליסון הכריע את המשחק (9) עם שערו השלישי ברציפות והטופיס רחוקים כעת שתי נקודות בלבד מווסטהאם הרביעית, כשבמאזנם גם משחק חסר אותו הם ישלימו ביום חמישי מול ווסט ברומיץ', בידיעה שניצחון יעלה אותם למקום שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות (החל מ-19:50, שידור ישיר בספורט2).

"כדי להילחם על המקומות שמובילים לאירופה אנחנו צריכים לשפר את המאזן הביתי שלנו, היכולת שלנו אמש והניצחון שהשגנו בהחלט יכולים לעזור לנו לקראת ההמשך", אמר בסיום מאמן אברטון קרלו אנצ'לוטי. "זה יהיה חלום לסיים את העונה בין ארבע הראשונות. אנחנו די קרובים, אבל העונה ארוכה – עלינו להישאר ממוקדים במטרה שלנו שהיא לשחק באירופה בעונה הבאה".

אנצ'לוטי התייחס למשחק החשוב בחמישי: "יש לנו הזדמנות מצוינת להיות בין ארבע הראשונות ונעלינו להשקיע את כל המאמצים שלנו במשחק הזה כדי לנסות להיות שם. יש אפשרות אמיתית להיות בין ארבע הראשונות במשחק הבא. נרצה לראות איך אנחנו מרגישים ברביעייה הראשונה".

רישארליסון, דומיניק קלברט-לווין
רישארליסון, דומיניק קלברט-לווין | Clive Brunskill / Staff

"זו הזדמנות להיות שם. אם ננצח נהיה בין ארבע הראשונות ואני צופה מאבק גדול עד סוף העונה. אנו שמחים שאנחנו יכולים להילחם על המקום בליגת האלופות אבל זה לא משנה את היעד המרכזי שלנו, להשיג את אחד הכרטיסים ולשחק במפעל אירופי בעונה הבאה", סיכם אנצ'לוטי.

מאז פתיחת העונה שעברה, ז'ואאו פדרו (30) וניימאר (19) הם הברזילאים היחידים שכבשו יותר שערים מרישארליסון בחמש הליגות הבכירות באירופה. אנצ'לוטי התייחס לכושרו של החלוץ, שהתאושש במחזורים האחרונים מעונה לא טובה: "הוא לא עושה משהו יוצא דופן כרגע אלא רק את העבודה שלו. הוא שחקן איכותי ואני בטוח שהוא ימשיך כך. הוא כישרון גדול ואני שמח שיש לנו שני חלוצים מעולים עם מאפיינים שונים".

הפרשן ושחקן העבר ג'יימי קראגר ניתח: "אני לא חושב שאברטון תסיים בין ארבע הראשונות כי הסגל שלה קצת קצר אבל אם כן, זה יירשם לזכותו של אנצ'לוטי. שני הניצחונות האחרונים של אברטון העלו את אחוזי ההצלחה שלה ליותר מ-50 – אף אחד לא היה קרוב לזה מאז הווארד קנדל, שהוא המנג'ר הטוב ביותר של אברטון אי פעם, כך שזה רק מבליט את העבודה המדהימה של אנצ'לוטי מאז שהצטרף למועדון".

רישארליסון
רישארליסון | Visionhaus / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי