ה-21 של פפ: 1:4 אדיר למנצ'סטר סיטי על וולבס

הרצף המדהים של התכולים נמשך ונראה ששום דבר לא יעצור אותם בדרך לתואר בסוף העונה. דנדונקר כבש שער עצמי (15), ז'סוס (80, 94) ומאחרז (91) הוסיפו. מנגד, קואדי רק צימק לזאבים. הפער מהמקום השני: 15 נקודות

(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לדהור. זה לא משנה אם זה במסגרת הפרמיירליג או ליגת האלופות, נראה שהקבוצה של פפ גווארדיולה פשוט לא יכולה להפסיד. הערב (שלישי) התכולים האריכו את הרצף המרשים שלהם עם 1:4 גדול על וולבס ובכך רשמו 21 ניצחונות רצופים.

למעשה, עד הדקה ה-80 ניתן היה לחשוב שהאלופה שבדרך עשויה לאבד נקודות בהתמודדות, שכן לוח התוצאות הראה 1:1, אך בעשר דקות בלבד היא הוכיחה שהיא גדולה על הליגה הזו במספר דרגות, כבשה שלוש פעמים והגדילה את הפער ממנצ'סטר יונייטד השנייה ל-15 נקודות.

המנג'ר הספרדי ביצע מספר שינויים בהרכב שלו, זאת על מנת לתת לשחקניו מעט מנוחה, אך היכולת על הדשא נותרה זהה. ריאד מאחרז הצטיין בכל המשחק כולו, ומלבד שער ובישול, נראה שהוא היה בכל מקום על כר הדשא. גבריאל ז'סוס שחזר ל-11 רשם לעצמו צמד במשחק והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-6 בליגה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם גבריאל ז'סוס | Carl Recine/PA Images via Getty Images

את חגיגת השערים שלה פתחה סיטי בעזרת לאנדרו דנדונקר, שכבש לאחר כרבע שעה שער עצמי מאכזב עבורו. לקראת הירידה להפסקה איימריק לאפורט הצליח למצוא את הרשת בעצמו, אבל השער שלו נפסל בצדק עקב נבדל. וולבס הגיבה במחצית השנייה כאשר קונור קודי התגנב מאחורי כל ההגנה בתכלת ונגח לרשת של אדרסון, אך כאמור, קבוצתו ספגה שלוש פעמים על סף השריקה האחרונה וירדה מנוצחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי