תיקו שלישי ברציפות: יונייטד לא הצליחה לנצח את קריסטל פאלאס

השדים האדומים סיימו משחק שלישי ברציפות בתיקו 0:0, היריבה העירונית רחוקה 14 נקודות ומתקרבת לזכייה בתואר. לסטר אכזבה נגד ברנלי, שפילד ניצחה את אסטון וילה

(גודל טקסט)

המחזור ה-29 בפרמיירליג המשיך הערב (רביעי) בשלושה מגרשים שונים. לסטר מעדה עם עם 1:1 אצל ברנלי, שפילד יונייטד ניצחה את אסטון וילה במקביל, ובמשחק המרכזי, מנצ'סטר יונייטד אכזבה שוב ונפרדה בתיקו 0:0 עם קריסטל פאלאס

קריסטל פאלאס – מנצ'סטר יונייטד 0:0

אחרי התיקו 0:0 עם צ'לסי וריאל סוסיאדד, מנצ'סטר יונייטד התארחה הערב אצל קריסטל פאלאס במטרה לצמצם את הפער ממנצ'סטר סיטי ולהתרחק מהמקום השלישי, אך חניכיו של אולה גונאר סולשיאר, שפתח עם ההתקפה החזקה ביותר שכוללת את ברונו פרננדש, מייסון גרינווד, אדינסון קבאני ומרקוס ראשפורד, אכזבו פעם נוספת ולא הצליחו לגבור על המדורגת 13 בליגה האנגלית תחת הערפל הכבד. השדים האדומים אמנם שלטו במשחק בצורה אבסולוטית (67% החזקה בכדור) אך בעטו רק פעם אחת למסגרת ולא הרשימו כלל. בעקבות התיקו, הפער ממנצ'סטר סיטי עומד על 14 נקודות, כשנותרו לשתי הקבוצות 11 משחקים עד תום העונה.

ברנלי – לסטר 1:1

עד לפני כחודש נראה שלסטר על הגל. הקבוצה של ברנדן רודג'רס ניצחה את האלופה ליברפול ואיימה על המקום השני, אך מאז היא נחלה לא מעט אכזבות, כולל הפסד לארסנל בליגה והדחה מהליגה האירופית אחרי צמד מפגשים נגד סלביה פראג הצ'כית. הערב, השועלים שוב ירדו מכר הדשא מאוכזבים, זאת לאחר שהצליחו לחלץ נקודה אחת בלבד אצל ברנלי, אשר מסובכת בין קבוצות התחתית.

כבר בפתיחה ניתן היה להבין שזה לא היום של האורחת. כבר אחרי ארבע דקות בלבד של כדורגל, שחקני ההגנה של לסטר אפשרה למתיי וידרה להכניע את קספר שמייכל מקרוב. בדקה ה-34 הגיעה התשובה של לסטר – ווילפריד אנדידי הרים כדור לעבר קלצ'י איהנאצ'ו והחלוץ המשיך את המהלך עם בעיטת יעף לרשת. למרות היתרון של הכחולים-לבנים באיכות, דווקא השחקנים בסגול היו מסוכנים יותר על המגרש והמשחק הסתיים בחלוקת נקודות.

רודג'רס. עוד איבוד נקודות מאכזב של לסטר | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

תוצאה נוספת

שפילד יונייטד – אסטון וילה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי