חורבן הבית: הפסד חמישי ברציפות לליברפול באנפילד, 1:0 לצ'לסי

הקבוצה של קלופ נותרה חסרת אונים כשלא איימה למסגרת עד הדקה ה-85. גם חזרתו של ז'וטה מפציעה ארוכה לא עזרה. הבלוז נהנו משער גדול של מייסון מאונט (42) וטיפסו למקום הרביעי. מאז הגיע, טוכל עדיין לא מנוצח

קבוצות: צ'לסי ליברפול
(גודל טקסט)

מה יהיה עם ליברפול? האלופה הגאה שלא נתנה לאף קבוצה סיכוי באנפילד – לא מצליחה להתרומם. לאור מכת הפציעות הבלתי נתפסת הבין יורגן קלופ שהמטרה הריאלית היא להגיע לליגת האלופות אך אם ליברפול תמשיך ככה גם זה לא יקרה. הקבוצה נכנעה הערב (חמישי) 1:0 לצ'לסי באנפילד ושימו לב לקטסטרופה הזו: הפסד ביתי חמישי ברציפות בליגה ומשחק ביתי שביעי ללא ניצחון – מאז ה-1:2 הדרמטי על טוטנהאם איי שם בחודש דצמבר. זה היה הפסדה השמיני העונה בליגה כשבכל שלוש העונות הקודמות היו לה תשעה בלבד.

אצל צ'לסי המצב שונה לגמרי. הקבוצה המשיכה בתנופה הנהדרת שלה מאז הגעתו של תומאס טוכל (שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו) והעפילה למקום הרביעי בטבלה על חשבון אברטון. המאמן הגרמני טרם הפסיד בכל המסגרות והמערך החדש שניסה מצליח. בדקה ה-24 כבש טימו ורנר אלא שהשער נפסל לאחר התערבות של ה-VAR.

שלוש דקות לפני הירידה להפסקה אנגולו קאנטה שלח כדור ארוך נפלא אל עבר מייסון מאונט שהיה בצד שמאל. האנגלי הצעיר חתך נפלא לאמצע ושלח בעיטה נהדרת שלא הותירה שום סיכוי לאליסון, 0:1 לבלוז, שער ליגה חמישי לקשר העונה. בדקה ה-54 אליסון רשם הצלה כפולה כשהדף מצב מסוכן של בן צ'ילוול וגם את הריבאונד של ורנר.

יורגן קלופ | Laurence Griffiths/Getty Images
מאונט. שער נהדר | Phil Noble – Pool/Getty Images
מייסון מאונט חוגג עם שחקני צ'לסי | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

קלופ שהיה מיואש מהחלק הקדמי שלו ויתר על סלאח בדקה ה-62 והעלה במקומו את צ'מברליין. גם דיוגו ז'וטה שפתח את העונה נהדר עלה לשחק לראשונה מאז הפציעה הארוכה שספג. אבל הבלוז היו דומיננטיים יותר ואיימו כמעט פי שניים על השער. האלופה אפילו לא הצליחה לאיים לעבר המסגרת ב-80 הדקות הראשונות. בדקה ה-76 ורנר הגיע לאחד על אחד מול אליסון אבל נבלם.

כבר בעוד שלושה ימים תפגוש ליברפול את טוטנהאם מהתחתית והיא יודעת שאין מקום לטעויות. הפער שלה מהמקום הרביעי עומד כרגע על ארבע נקודות, אם כי לי לטוטנהאם שמפגרת אחריה בנקודה יש משחק חסר. צ'לסי מנגד תארח את אברטון לקרב צמרת גדול.

This image has an empty alt attribute; its file name is 1035826
ז'וטה. לפחות הוא חזר לשחק | Oli Scarff/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי