שני בספורט2: טוכל בעקבות הישג היסטורי, אברטון תקטע רצף שלילי?

תומאס טוכל | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

הבלוז יארחו קרב בין שתי קבוצות שנלחמות על מקום בליגת האלופות, המנג'ר עשוי לקבוע נתון חסר תקדים. ה"טופיז" לא ניצחו בסטמפורד ברידג' כבר 25 משחקים, חאמס בספק. אנצ'לוטי: "מרגיש שהשחקנים הולכים אחריי"

קבוצות: צ'לסי אברטון
(גודל טקסט)

כל מי שעוקב אחרי הליגות הגדולות באירופה יודע כמה קריטי ההבדל בין המקום הרביעי לחמישי בסוף עונה: הגבוה מביניהם זוכה לכרטיס לליגת האלופות, בעוד זה שמתחתיו נאלץ להסתפק בליגה האירופית. מחר (שני, שידור ישיר בספורט2 החל מ-19:50) ייפגשו שתי הקבוצות המדורגות באותן מקומות בפרמיירליג – צ'לסי ואברטון, שיתמודדו זו מול זו בסטמפורד ברידג' כשנקודה בלבד מפרידה ביניהם והמאבק על העפלה לצ'מפיונס ליג בעיצומו.

הבלוז, שמגיעים לאחר ניצחון משמעותי 0:1 על ליברפול וטרם הפסידו מאז שתומאס טוכל מונה למנג'ר, מובילים בנקודה אחת על אברטון ורוצים לגמול לה על ההפסד 1:0 בסיבוב הראשון. שני שחקנים שנמצאים בספק למחר הם טיאגו סילבה ותמי אברהם, כאשר הברזילאי התמודד לאחרונה עם פציעה בשריר הירך, בעוד החלוץ נפגע בקרסול. אנדראס כריסטנסן ואוליבייה ז'ירו עשויים לתפוס את המקום של השניים הללו ב-11 במקרה שלא יהיו כשירים.

צ'לסי מחזיקה ברצף של 25 משחקי בית ללא הפסד מול אברטון, אך נכנעה לה בשלושה מארבעת המפגשים האחרונים בליגה. היבט שהשתפר עם הגעתו של טוכל הוא ההגנתי ואם הלונדונים יימנעו מספיגה מחר, תהיה זו הרשת הנקייה החמישית ברציפות במשחק ביתי מאז הצטרפותו של המאמן הגרמני – הישג שטרם נרשם בפרמיירליג.

טיאגו סילבה בספק | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

אברטון נמצאת אף היא במומנטום מצוין וניצחה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה, כשהיא שומרת על שער נקי בכולם. זוכרים את מאזן החוץ העגום שלה מול צ'לסי, שצוין בפסקה הקודמת? אז זה הזמן להדגיש שה"טופיז" לא הפסידו מחוץ לגודיסון פארק כבר יותר מארבעה חודשים ומתוך תשעת משחקי החוץ האחרונים שלהם בכל המסגרות, שבעה הסתיימו בניצחון ושניים בתיקו.. המנג'ר קרלו אנצ'לוטי יחסר בוודאות את יירי מינה ופביאן דלף הפצועים, אך הדאגה הגדולה ביותר מגיעה מכיוונו של חאמס רודריגס, שמוגדר בספק עקב פציעת שריר.

"אני ממש שמח לאמן את הקבוצה הזו והשחקנים האלה. אני מרגיש שאברטון היא הקבוצה שלי ושהשחקנים הולכים אחריי. הם מכבדים את הפילוסופיה שלי", אמר אנצ'לוטי המרוצה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אנחנו צריכים לשפר את רמת הטכניקה בסגל, אבל מבחינת הגישה אין מקום לשיפור. הניצחון על ליברפול נתן לנו ביטחון וההגנה עזרה לנו להשיג תוצאות. מקווה שנמשיך כך נגד צ'לסי. אנחנו יודעים שזה יהיה קשה, כי הם קבוצה פנטסטית, אבל אפשר להתמודד".

חאמס יתאושש בזמן? | Robbie Jay Barratt – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי