התבססה במקום הרביעי: צ'לסי ניצחה 0:2 את אברטון

טוכל נותר בלתי מנוצח, קבע שיא פרמיירליג וקבוצתו פתחה פער של 4 נקודות מזו של אנצ'לוטי, בזכות שער עצמי של גודפרי ופנדל מוצלח של ז'ורז'יניו. ה"טופיז" נוצחו בחוץ לראשונה מאז נובמבר. 0:2 לווסטהאם על לידס

קבוצות: צ'לסי אברטון
(גודל טקסט)

המחזור ה-27 בפרמיירליג יינעל הערב (שני) ובמשחק הראשון מבין שניים, צ'לסי השיגה ניצחון 0:2 חשוב על אברטון שהגדיל את הפער בין השתיים לארבע נקודות וביסס את הבלוז במקום הרביעי. מיד לאחר מכן, ווסטהאם ניצלה את התוצאה במשחק המוקדם, ניצחה 0:2 את לידס ועלתה למקום החמישי.

צ'לסי – אברטון 0:2

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי הפסידה מחוץ למגרשה הביתי לראשונה אחרי תשעה משחקים בכל המסגרות, רצף שנמשך מאז ה-1 בנובמבר האחרון. רצף ארוך אף יותר מספר כי אברטון סופרת כבר 26 ביקורים בסטמפורד ברידג' מבלי לנצח. ה"טופיז" ינתחמו בכך שהם עדיין במקום החמישי והסיכויים להעפיל לליגת האלופות בסיום העונה בהחלט קיימים מבחינתם.

מבחינת מנג'ר צ'לסי, תומאס טוכל שנותר בלתי מנוצח מאז שמונה למאמן הקבוצה הלונדונית, הגרמני קבע הערב שיא היסטורי. בזכות העובדה ששחקניו לא ספגו שער, טוכל הפך למאמן הראשון בתולדות הפרמיירליג שמסיים את חמשת משחקי הבית הראשונים שלו עם רשת נקייה.

השערים לא היו החלק המרשים ביותר מבחינתה של צ'לסי הערב, אך הם הביאו לה את שלוש הנקודות. הראשון הגיע בדקה ה-31 כשמרקוס אלונסו מסר מצד שמאל לקאי האברץ, שניסה להמשיך בבעיטה למסגרת ופגע בדרך בבן גודפריי, אשר כבש שער עצמי. ז'ורז'יניו הבקיע את השני של הבלוז, עם פנדל מוצלח בדקה ה-65.

ז'ורז'יניו הבקיע את השני | JOHN SIBLEY/POOL/AFP via Getty Images
שחקני צ'לסי חוגגים | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

ווסטהאם – לידס 0:2

כ-16 קילומטרים בלבד הפרידו בלבד בין שני המשחקים שנערכו הערב בפרמיירליג, אך נראה שהמשמעות שלהם הייתה אדירה. ווסטהאם, שקיוותה לאיבוד נקודות של אברטון בברידג', השלימה ניצחון חשוב מאוד על חשבונה של לידס ובכך עלתה למקום החמישי בטבלה, רחוקה רק 2 נקודות מצ'לסי ומהמקום המוביל לליגת האלופות בתום העונה.

לאחר ההפסד למנצ'סטר סיטי במחזור האחרון, הפטישים פתחו את ההתמודדות היום בצורה הרבה יותר טובה. שני שערים מוקדמים של האורחים נפסלו על ידי צוות השיפוט ובדקה ה-21 ג'סי לינגארד כבש את הראשון באצטדיון האולימפי, לאחר שהחמיץ פנדל אבל כבש בכדור החוזר. שבע דקות לאחר מכן, הבלם קרייג דוסון הגיע נהדר לכדור קרן והכפיל את היתרון, אשר נשמר עד שריקת הסיום.

קרובים מאוד לליגת האלופות. שחקני ווסטהאם חוגגים נגד לידס | IAN WALTON/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי