אביו של קבאני אישר: "הוא נוטה לכיוון בוקה, יש סיכוי של 60%"

אדינסון קבאני | Michael Regan/Getty Images

לואיס קבאני הודה בראיון ל"TyC" כי בנו צפוי להצטרף לקבוצה הגדולה מארגנטינה, ובנוסף גילה: השיחות בין החלוץ לריקלמה ומה גרם לו לרצות לעזוב את מנצ'סטר יונייטד?

(גודל טקסט)

בארגנטינה לא מפסיקים לעסוק במה שמסתמן כאחד המעברים המפתיעים שיתרחשו בקיץ הקרוב: זה של אדינסון קבאני לבוקה ג'וניורס. לאחר שב"אולה" דווח אתמול (שני) כי מקורביו של החלוץ אישרו שהוא נחוש להצטרף לכחולים-זהובים, היום פרסמו ב"TyC" ראיון עם אביו של שחקן מנצ'סטר יונייטד – לואיס קבאני, ששפך אור על הכוונות של בנו והסיבות לרצונו לעזוב את אנגליה.

"קיים סיכוי של 60% שאדינסון יבוא לדרום אמריקה", הודה קבאני האב, "אנחנו משתוקקים לכך. כבר שנתיים שהוא מחכה להיות קרוב יותר למשפחה ולדעתי זו הסיבה שהוא יחזור. אני הייתי רוצה שישחק בקבוצה שיכולה להילחם על תארים. כאן באורוגוואי אין סיכוי לזכות בכלום. מהשיחות שלי איתו, אני יודע שהוא נוטה לכיוון בוקה כי הוא ניהל המון שיחות עם (חואן רומן) ריקלמה. אני יודע שהוא היה רוצה לשחק קרוב יותר למדינה שלו, כדי שאנחנו נהיה קרובים אליו יותר".

אביו של השחקן בן ה-34 המשיך להתייחס לעתיד בנו וסימן את ההשעיה המתוקשרת שספג בדצמבר האחרון כמניע מרכזי לעזיבה הצפויה: "לדעתי החזרה שלו תהיה באמצע השנה. הוא צריך להיפגש איתם ולהגיע להבנות בנוגע להישארות או סיום החוזה. הוא מאוד רוצה לחזור כי לפעמים יש דברים שמפריעים לבן אדם. כמו מה שקרה לו, כשהשעו אותו לשלושה משחקים בגלל שטות. אנחנו כל הזמן משתמשים במילה הזאת כאן. איננו גזענים. העניין הזה הוסיף להחלטה".

לסיום, לואיס קבאני תיאר את החזון של אדינסון בקבוצתו המיועדת: "ללא ספק, מהשיחות בינו לריקלמה הכל יתחיל מבניית קבוצה תחרותית. שיתוף הפעולה עם קרלוס טבס? אם היו אומרים לי לפני שנתיים לא הייתי מתלהב, בגלל איך שהוא חזר מסין. אבל הוא נכנס לעניינים בחזרה ואני יודע שהוא שחקן ענק. אני מדמיין את אדינסון חוגג שער עם הקהל. אנחנו מכירים את האוהדים של בוקה ואת הכדורגל הארגנטיני, אני מדמיין אותו מבקיע לעיני כל האנשים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי