Sport1 Banner

סטיבן ג'רארד: "האוהדים לא רוצים שאחזור לאמן את ליברפול"

סטיבן ג'רארד | Andrew Milligan/PA Images via Getty Images

לאור חרושת השמועות על עתידו של קלופ והמשבר הגדול אליו נקלעה ליברפול, שחקן העבר האגדי שזכה השבוע באליפות ראשונה בקריירה נשאל אם ברצונו לשוב במקום הגרמני: "חזרה לקבוצה היא לא אחד החלומות שלי כרגע"

(גודל טקסט)

ליברפול נמצאת באחד המשברים הגדולים בתולדותיה, השפל הגיע לשיאו השבוע עם הפסד ביתי שישי ברציפות ועוד לפולהאם שמתחת לקו האדום, אבל לא רחוק משם, כמעט במקביל, אחד הסמלים הכי גדולים של המועדון, סטיבן ג'רארד, רשם אולי את הישג השיא שלו בקריירה.

סטיבן ג'רארד אמנם זכה עם ליברפול בליגת האלופות, בגביע אופ"א וגם בגביע האנגלי, אבל תואר אחד היה חסר לו – אליפות. בגיל 40 ובעונתו הראשונה כמאמן, אחרי קריירה שלכל אורכה הוא שיחק בליברפול למעט עונת פרישה בארצות הברית, הוא הוביל את ריינג'רס לאליפות מטורפת ועם פער אסטרונומי מסלטיק.

לאור ההצלחה הכבירה של ג'רארד בסקוטלנד, במקביל למשבר הגדול של ליברפול והעובדה שנבחרת גרמניה הודיעה על פרידה אחרי יורו 2020 שייערך בקיץ מיואכים לב והמועמדות הכמעט מובנת מאליה של יורגן קלופ לתפקיד, התבקש הקפטן בעבר להתייחס לאפשרות שיחזור ליברפול.

חזרה של ג'רארד לאנפילד כמאמן ראשי היא כנראה דבר שיקרה במוקדם או במאוחר, אבל כמו שקלופ הצהיר שיש לו חוזה בליברפול עד 2024 ושאין בכוונתו לסיים אותו לטובת מעבר לגרמניה, כך גם ג'רארד: "אוהדי ליברפול לא רוצים שאהיה המאמן שלהם, הם רוצים את יורגן קלופ – ואני מסכים איתם לגמרי".

ג'רארד, שעוד שיחק תחת קלופ בעונתו האחרונה ב-2015/16, אמר על הגרמני: "הוא אחד הטובים בעולם ואני אוהב אותו, אנחנו בכלל לא צריכים לדבר על זה. ליברפול זו הקבוצה שלי והיה לי שם נהדר, אבל האם זה חלום שלי לחזור יום אחד כמאמן ראשי? כן, אבל לא כרגע. גם מי אמר שאהיה מספיק טוב כדי לזכות באפשרות לאמן את ליברפול?".

יורגן קלופ, סטיבן ג'רארד
קלופ וג'רארד. הסמל תומך במאמנו לשעבר | WILLIAM WEST/AFP via Getty Images
עוד באותו נושא: יורגן קלופ, סטיבן ג'רארד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי