פרננדס מסרב לחדש חוזה ביונייטד, איברהימוביץ' מחוץ לסגל מילאן

לפי "הסאן", הכוכב קיבל הצעה להכפיל את שכרו. יפתח נגד מילאן בשמינית גמר הליגה האירופית (חמישי, 19:45 בספורט2), סולשיאר התייחס לשמועות על קבאני: "מרוצים ממנו". מכת פציעות לרוסונרי, שרשמו רק 19 שחקנים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חגגה השבוע בגדול כשהצליחה לצבוע את העיר באדום עם 0:2 מרשים במיוחד על מנצ'סטר סיטי, אבל הבוקר (רביעי) גם התברר שלא הכל ורוד בתיאטרון החלומות. הכוכב הכי גדול של הקבוצה, ברונו פרננדס שהגיע לפני קצת יותר משנה, מסרב לחתום על חוזה חדש. פרננדס בן ה-26 הגיע תמורת כ-55 מיליון יורו בינואר 2020 ומאז מעמיד ממוצעים מטורפים – גם העונה הוא עם ממוצע של כמעט שער או בישול בכל משחק – אבל מתברר שהשדים האדומים הציעו לו לפתוח את חוזהו ולשדרגו על ידי הכלת השכר, אלא שהוא בחר לסרב לפי "הסאן".

החוזה הנוכחי של הפורטוגלי יסתיים בקיץ 2025 ולמנצ'סטר יונייטד אופציה להאריכו בשנה נוספת, אבל הקשר הגיע מספורטינג ליסבון וספק אם מישהו חשב שהוא יהפוך לכוכב בסדר גודל כזה, כך ששכרו עומד כיום על כ-100 אלף ליש"ט בשבוע. יונייטד מציעה לו כעת להכפיל את שכרו לכ-200 אלף ליש"ט בשבוע, אך הוא הבהיר כי אין בכוונתו לחתום.

המשתכרים הבכירים במנצ'סטר יונייטד הם דויד דה חאה ופול פוגבה שמרוויחים על פי הדיווחים 375 אלף ליש"ט בשבוע ו-290 אלף ליש"ט בשבוע בהתאמה, חוזים ישנים יחסית שספק אם יונייטד תציע משהו דומה להם בקרוב וגם ההצעה לפרננדס למעשה מטרתה להשוות את שכרו לאלו של אדינסון קבאני, הארי מגווייר ומרקוס ראשפורד.

ברונו פרננדס חוגג | LAURENCE GRIFFITHS/POOL/AFP via Getty Images

לפי הדיווח, הסיבה לסירובו של פרננדס היא מקצועית ומאחוריה עומד רצון לראות לאן הולכת מנצ'סטר יונייטד בעונה הבאה. נטען בין השאר כי גם לדבריו של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, לפיו לא צפוי רכש מאסיבי בקיץ הקרוב בעקבות בעיות כלכליות, הייתה השפעה על החלטת פרננדס שרק העונה הבקיע 22 שערים בכל המסגרות והשבוע סייע לחבריו להתבסס במקום השני בפרמיירליג.

למרות הכל, מעמדו של ברונו פרננדס יציב והוא צפוי לפתוח מחר בהרכב נגד מילאן במשחק הראשון מבין שניים בשלב שמינית גמר הליגה האירופית (חמישי, החל מ-19:45 בספורט2). מבחינה מקצועית, סימן השאלה הגדול ביותר ביונייטד מרחף מעל מרכוס ראשפורד, שנפגע בקרסול במהלך הדרבי של מנצ'סטר ונמצא בספק למשחק מחר. פול פוגבה, פיל ג'ונס וחואן מאטה הפצועים ימשיכו להיעדר, כמו גם דויד דה חאה ששוהה בספרד כיוון שאשתו ילדה בימים האחרונים. דין הנדרסון ימשיך לפתוח בין הקורות ואדינסון קבאני עשוי לשוב לסגל.

לגבי קבאני, סולשיאר התייחס במסיבת העיתונאים לקראת המשחק לציטוטים המיוחסים לאביו של השחקן, אשר טען כי הוא נוטה להצטרף לבוקה ג'וניורס בקיץ: "אדינסון מתמקד בחזרה לכשירות ולהיות זמין עבורנו. הוא גאה לשחק עבור יונייטד, תמיד נותן את המיטב. לא התקבלה שום החלטה. הוא נתן לנו תרומה נהדרת עד עכשיו ומוכיח את האישיות והמקצועיות שלו. למרות שהאנגלית שלו לא טובה, הוא עוזר לצעירים כפי שרצינו. אני לא יכול להגיב לדברים שנאמרו, אבל יכול להגיד שאנחנו מאוד מרוצים מקבאני, שעובד קשה מאוד. הוא עוזר לכולם עם המנטליות המיוחדת שלו. הוא יקבל את ההחלטה שלו והוא יודע שאנחנו מאוד מרוצים ממה שהוא נותן למועדון".

אדינסון קבאני | Martin Rickett/PA Images via Getty Images

מילאן פרסמה גם היא את הסגל שלה להתמודדות והוא כולל 19 שחקנים בלבד בעקבות מכת פציעות, כשהחיסרון הבולט ביותר הוא זה של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע. איסמעיל בנאסר, הקאן צ'להאנולו ומריו מנדז'וקיץ' ייעדרו גם הם ויותר גרוע מכך, אנטה רביץ' ותיאו הרננדס שהיו אמורים להתאושש בזמן לביקור באולד טראפורד, לא כשירים למפגש בסופו של דבר. המאמן סטפאנו פיולי נותר עם שני חלוצים בלבד בסגל: רפאל לאאו ושחקן קבוצת הנוער, ריקרדו טונין.

בתוך כך, השדים האדומים הודיעו היום על שינויים במועדון, כאשר ג'ון מורטו קיבל קידום משמעותי ומונה לתפקיד המנהל המקצועי והוא יהיה אחראי על המשאים ומתנים ויעבוד לצד המנג'ר אולה גונאר סולשיאר. דארן פלטשר, שהיה אחד מעוזריו של הנורבגי, מונה למנהל הטכני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי