הספירה מתחילה מחדש: סיטי ניצחה 2:5 את סאות'המפטון

המוליכה התאוששה מההפסד בדרבי וטיילה באתיחאד. דה בריינה ומאחרז כבשו צמדים, גונדואן העלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה. שני בישולים לפודן, וורד פראוס איזן זמנית, אדאמס רק צימק. הפער מיונייטד: 14 נקודות

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד המפתיע למנצ'סטר יונייטד בדרבי, מוליכת הליגה האנגלית, מנצ'סטר סיטי, התאוששה הערב (רביעי) וחזרה בגדול למסלול הניצחונות עם 2:5 מרשים על סאות'המפטון. כזכור, הסיטיזנס רשמו 21 ניצחונות רצופים עד להפסד בדרבי, ונראים בדרך הבטוחה לאליפות שלישית בעידן פפ גווארדיולה, עם פער של 14 נקודות מהיריבה העירונית, תשעה משחקים לסיום העונה.

בדקה ה-15, פיל פודן שחרר בעיטה אדירה ברחבה, שנהדפה ע"י השוער, אך הריבאונד הגיע לקווין דה בריינה, שנשאר מול רשת חשופה, ובקלילות, ובמהירות בעט בעיטה חזקה לרשת העליונה וכבש את השער הראשון במשחק. 0:1 לסיטי.

בדקה ה-24, השופט ג'ונתן מוס הצביע על הנקודה הלבנה לאחר עבירה טיפשית של איימריק לאפורט ברחבה. ג'יימס וורד פראוס ניגש לבעיטת העונשין ואיזן ל-1:1, אך המופע של סיטי רק התחיל. רבע שעה לאחר מכן, הכדור מגיע לריאד מאחרז 30 מטר מהשער לאחר טעות ענקית של הגנת סאות'המפטון. הקשר האלג'יראי הלוהט כדרר, הטעה את שני השומרים שעמדו מולו וסובב ברגל שמאל כדור מושלם לפינה השמאלית מקצה הרחבה, והחזיר את היתרון לסיטי. 1:2!

המחצית עדיין לא נגמרה, ובדקה ה-48, רגע לפני השריקה להפסקה, מאחרז שוב סיכן את השער של מקארת'י עם בעיטה חזקה, השוער שוב הצליח להדוף אך הכדור הגיע היישר לרגליו של אילקאי גונדואן הנהדר, שבעט את הכדור מהגובה לרשת החשופה, כבש את השער ה-12 שלו העונה בליגה והעניק לפפ גווארדיולה 1:3 במחצית. הטורקי הפך לקשר הראשון באירופה שכובש 10 שערי ליגה ב-2021.

במחצית השנייה הכחולים יכלו לכבוש עוד חמישה שערים לפחות, אך הרבה להחמיץ מול השער. בדקה ה-54, פיל פודן מצא את מאחרז עם כדור נהדר ברחבה, הקשר השלים צמד עם בעיטה אדירה לפינה השמאלית. 1:4 לסיטי. הטירוף נמשך, ודקה לאחר מכן, אדאמס ניצל איבוד כדור ברחבת סיטי, עבר את אדרסון וצימק ל-4:2. השער כנראה הרגיז את החבורה של פפ, ובדקה ה-59, קווין דה בריינה קיבל כדור על סף הרחבה ובערמומיות שיגר בעיטה מדויקת ושטוחה לפינה הימנית. אחרי השער החמישי, סיטי אמנם 'הורידה את הרגל מהגז', אך פודן, ברנרדו סילבה ופראן טורס החמיצו מצבי הבקעה אדירים. 2:5 למנצ'סטר סיטי בסיום משחק מטורף, המוליכה מתחילה רצף חדש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי