ניוקאסל השוותה ל-1:1 נגד אסטון וילה ברגע האחרון

האורחת מברמינגהאם שוב התקשתה בהתקפה ובסופו של דבר עלתה ליתרון משער עצמי של קלארק בדקה ה-86, אך לאסלס הציל את המגפייז כשנגח לרשת של מרטינס בדקה ה-94

(גודל טקסט)

איזו פתיחה דרמטית למחזור ה-28 בפרמיירליג. בדקה ה-85 התוצאה בין אסטון וילה לניוקאסל עוד הייתה 0:0, אבל השתיים נפרדו בסופו של דבר ב-1:1 מפתיע במיוחד הערב (שישי), עם שני שערים ממש ברגעי הסיום.

אסטון וילה מתקשה מאוד בלי ג'ק גריליש וכבר נראה היה שהיא תסתפק ב-0:0, אך אחרי 86 דקות בסנט ג'יימסס פארק עלתה ליתרון משער עצמי מאוחר של קיארן קלארק, שנגיחה של אולי ווטקינס פגעה בו, שינתה כיוון והכניעה את מרטין דובראבקה.

החבורה של דין סמית' גם כך מתקשה בהתקפה והערב גם איבדה את ברטנרד טראורה הכישרוני, שקפץ מעל שלטי הפרסומת, נפגע מהגדר ונאלץ לנטוש את כר הדשא כבר בדקה ה-22, אבל ספגה מכה קשה עוד יותר כשעמוק בתוספת הזמן, חצי דקה לסיום ארבע הדקות שהוסיף השופט, ספגה מנגיחה של הבלם ג'מאל לאסלס שהציל עבור ניוקאסל נקודה יקרה.

בעקבות התיקו אסטון וילה נשארה במקום התשיעי עם 41 נקודות במאזנה (ומשחק חסר), תוצאה שבהחלט מרחיקה אותה מכרטיס לליגה האירופית. ניוקאסל יכולה להתנחם בנקודה היקרה שצברה ומשמעותה שהיא עם 28 נקודות במקום ה-16, רק שתיים מהקו האדום.

יתרון דרמטי שלא הספיק. שחקני וילה | Owen Humphreys – Pool/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי