גווארדיולה החמיא לאגוארו ששבר בצורת: "השערים בשבילו הם הכל"

החלוץ כבש מהנקודה הלבנה את שערו הראשון בפרמיירליג מזה 417 ימים ומאמנו פרגן: "זה היה לו מאוד חשוב. הוא מוזמן כעת לחגוג". וגם: רצף הכיבושים החריג של סטונס והשיא השלילי של פולהאם

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מה שהחל כפתיחת העונה החלשה בקריירה של פפ גווארדיולה, הפך עם הזמן לאחת הקבוצות הכי דומיננטיות של המאמן בפריימרליג. אמנם במאזנה של מנצ'סטר סיטי 71 נקודות אחרי 30 משחקים, פחות משתי האליפויות האחרונות של הקבוצה, אבל החבורה בתכול מובילה את הטבלה בפער של 17 נקודות ממנצ'סטר יונייטד המוליכה ואתמול (שבת) המשיכה את הרצף הנפלא עם 0:3 חלק על פולהאם.

בשנים האחרונות סיטי דורסת כמעט כל יריבה העומדת בפניה, אך נראה שפולהאם מתקשה מולה במיוחד. בשבעת המשחקים האחרונים מול התכולים העולה החדשה לא הוציאה נקודה ונגררה למאזן כיבושים עגום של 21:0. זהו למעשה הרצף הארוך ביותר בפרמיירליג בו קבוצה לא משיגה נקודה או כובשת שער נגד אותה יריבה, כאשר גם וויגאן חולקת את הכבוד המפוקפק.

גווארדיולה ביצע שבעה שינויים בהרכב שניצח 2:5 את סאות'המפטון וכמובן הכניסה המשמעותית ביותר הייתה של סרחיו אגוארו ששיתף פעולה בחלק הקדמי עם גבריאל ז'סוס לראשונה מאז פברואר 2020, והארגנטינאי סיים בצורת של 417 ימים ללא שער עם כיבוש מהנקודה הלבנה שקבע את תוצאת המשחק.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | Catherine Ivill/Getty Images

"כמובן שזה היה מאוד חשוב, בשבילו השערים הם הכל, בדיוק כמו גבריאל ז'סוס". אמר גווארדיולה על אגוארו: "מעבר לכך הוא שיחק 90 דקות לראשונה אחרי הרבה זמן. כולם רוצים לקפוץ כעת באוטובוס, הוא יותר ממוזמן לעשות את זה".

שחקן נוסף שכבש אמש היה ג'ון סטונס שהפך העונה לאחד מהשחקנים החשובים בחלק הקדמי  של מנצ'סטר סיטי. כדי להבין כמה העונה של הבלם חריגה צריך להסתכל על הנתון הבא – סטונס היה זקוק ל-170 הופעות בפרמיירליג כדי לכבוש את שערו השני בליגה וכעת הוא הוסיף עוד שלושה שערים ב-10 הופעות בלבד, דבר שעשוי להעניק לו מקום של כבוד בנבחרת העונה.

סרחיו אגוארו | ADAM DAVY/POOL/AFP via Getty Images

גווארדיולה אמר לאחר המשחק: "באופן כללי לשחק תמיד קשה בקרייבן קוטג'. פולהאם הגיעה לכאן אחרי ניצחון באנפילד בשבוע שעבר והם תמיד מצליחים להגיע למצבים. שלטנו באופן מובהק במחצית הראשונה ואנחנו לא יכולים להתעלם מכך שכבשנו את השער הראשון רק במחצית השנייה ורק אז הגיעו השני והשלישי. זה היה ניצחון חשוב עבורנו. ידענו שמצפה לנו שבוע קשה בשלושה מפעלים שונים. התחלנו עם ניצחון, אבל נותרו עוד שמונה מחזורים לסיום העונה וכעת אנחנו מתרכזים בליגת האלופות.

המנג'ר הקטאלוני התכוון כמובן לגומלין נגד בורוסיה מנשנגלדבאך, אותו תארח סיטי באתיחאד עם מקדמה של 0:2. בשבת האלופה הנכנסת תתארח בגודיסון פארק אצל אברטון במסגרת רבע גמר הגביע האנגלי.

פפ גווארדיולה | JUSTIN SETTERFIELD/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי