לסטר דרסה 0:5 את שפילד, ניצחון קריטי לברייטון בסאות'המפטון

השועלים עם ניצחון שני ברציפות הודות לשלושער גדול של איהנאצ'ו, שער של פרס ועצמי של אמפאדו מנועלת הטבלה, השחפים התרחקו מהקו האדום בזכות 1:2 בסט. מארי במהלכו דאנק וטרוסאר הבקיעו ואילו אדאמס רק איזן זמנית

(גודל טקסט)

היום השלישי של המחזור ה-28 בפרמיירליג נמשך בשעת צהריים מוקדמת (ראשון) ואחרי שבמשחק הראשון השיגה ברייטון נקודות יקרות מפז, כאשר ניצחה 1:2 בסאות'המפטון, הצליחה לדלג מעל ניוקאסל אותה היא תפגוש במחזור הבא ובעיקר להתרחק שלוש נקודות מהקו האדום, במשחק של אחר הצהריים, לסטר דרסה 0:5 נפלא את שפילד יונייטד, שגם הזעזוע שבצעה בסוף השבוע לא נראה ככזה שיציל אותה מירידה.

לסטר – שפילד יונייטד 0:5

שפילד יונייטד נפרדה אמש מהמנג'ר כריס וויילדר אחרי כמעט חמש שנים, במהלכן הוא העלה את הקבוצה מהליגה האנגלית הראשונה (השלישית בטיבה) עד הפרמיירליג, אבל הזעזוע לא שינה היום בלסטר והקבוצה התפרקה במחצית השנייה, הובסה 5:0 בלסטר ונותרה במקום ה-20 והאחרון.

לסטר שבה זמנית למקום השני בזכות הניצחון, בו הצטיין קלצ'י איהאנצ'ו שכבש שלושער בדקות 39, 70 ו-78 – בשני המקרים הראשונים היה זה ג'יימי וארדי שבכדורי רוחב הותיר אותו מול שער חשוף והשלושער הושלם בבעיטה נפלאה מחוץ לרחבה. בין לבין איוסה פרס (64) הכפיל את היתרון גם כן בבעיטה מחוץ לרחבה ובדקה ה-80 בעיטה של ג'יימי וארדי פגעה באית'ן אמפאדו והכניעה גם היא את ארון רמסדייל כדי לקבוע 0:5. עבור הקבוצה של ברנדן רוג'רס מדובר בניצחון חשוב, כזה שהגדיל את הפער מצ'לסי הרביעית לחמש נקודות ובעיקר היה ניצחון שני רצוף בליגה לראשונה מזה חודש.

איהנאצ'ו. האיש והשלושער | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

צפו בתקציר: סאות'המפטון – ברייטון 2:1

מצד אחד מדובר בהתרסקות נוספת של "הקדושים", מנגד ניצחון קריטי ביותר לאורחים מברייטון. חמישה משחקים רצופים לא ניצחו השחפים, אבל היום הם השכילו לכבוש שני שערים – לראשונה אחרי 11 משחקים רצופים בפרמיירליג – והצליחו להגדיל את הפער מפולהאם שמתחת לקו האדום לשלוש נקודות, ניצחון קריטי גם לאור העובדה שכעת הם חלפו בטבלה על פני ניוקאסל, היריבה שלהם במחזור הבא. לברייטון כידוע גם יש משחק חסר להשלים.

ברייטון עלתה ליתרון מהיר בסט. מרי, כשהבלם לואיס דאנק עלה גבוה לכדור קרן שהרים פסקל גרוס והצליח להכניע את פרייזר פורסטר, ששוב פתח בשער כחלק מהנדנדה שמבצע בין הקורות המנג'ר ראלף האזנהוטל.

סאות'המפטון גם היא במשבר גדול והניצחון היחיד שלה ב-11 המחזורים האחרונים היה בתחילת החודש נגד שפילד יונייטד שנמצאת בדרך הבטוחה לליגת המשנה, אבל כאשר צ'ה אדאמס איזן ל-1:1 בדקה ה-27 בהחלט היה ניתן לחשוב שהיא עוד לא אמרה את המילה האחרונה במשחק. בפועל, את המילה האחרונה אמר לאנדרו טרוסאר, שכבש שער קל אחרי שאדם ללאנה מצא בכדור עומק את דני וולבק והאחרון השאיר את הבלגי באחד על אחד. המארחת בעקבות ההפסד נותרה במקום ה-14 עם 33 נקודות, עדיין במרחק סביר של 9 נקודות מהקו האדום.

גיבורי היום. דאנק וטרוסאר | MIKE HEWITT/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי