מוריניו יצא במתקפה חריפה על שחקניו ועל השופט והשווה שיא שלילי

המאמן רשם תשעה הפסדי ליגה כמו ב-15/16. לאחר ה-2:1 לארסנל, הפורטוגלי זעם: "ההיסטוריה שלי עם מייקל אוליבר הזויה, גם השופטים כנראה מתעייפים. שחקנים בכירים התחבאו". באנגליה התמוגגו מהראבונה של לאמלה

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם פתחה את הדרבי אמש (ראשון) נהדר עם שער מבריק של אריק לאמלה אך איבדה את הראש, הפסידה 2:1 לארסנל (לראשונה מזה חמישה משחקים) ונתקעה במקום השביעי בטבלה. בשנים האחרונות נראה שחל מהפך והספרס טובים מיריבתם, אלא ששימו לב לזה: טוטנהאם השמיטה 45 נקודות מעמדת ניצחון נגד ארסנל – יותר מאשר נגד כל יריבה אחרת. לאמלה לא רק כבש אחרי שעלה כמחליף במקומו של יונג מין סון אלא גם הורחק, ערב מטלטל. הוא השחקן החמישי בתולדות הפרמיירליג שמבקיע ומורחק באותו ערב, והאחרון היה האל רובסאון-קאני ב-2017.

ז'וזה מוריניו ניתח את המשחק בתחילת הראיון שאחריו ושמר הפתעות להמשך: "במחצית הראשונה היינו רעים. ה-1:1 לא שיקף את מה שקרה על המגרש שני הדברים היחידים שהיו טובים הם השער הנפלא של לאמלה והתוצאה – שלא ירדנו בפיגור. הם היו אינטנסיביים יותר, אגרסיביים יותר והעביר את הכדור טוב יותר מאיתנו".

בהמשך המאמן חזר לסורו והתלונן: "במחצית השנייה התאוששנו וחזרנו למשחק. ברגעים הטובים ביצענו שינויים כדי לנצח את המשחק ואז ברגע הזה השופט קיבל החלטה שגויה (הפנדל שנשרק לטובת ארסנל) ומערכת ה-VAR אישרה את ההחלטה השגויה הזו. מייקל אוליבר ופול טירני הכריעו את המשחק. הרקורד שלי עם אוליבר בפנדלים הוא פשוט מדהים", אמר בציניות. "כך היה גם בצ'לסי וביונייטד. שחקנים מתעייפים, מאמנים מתעייפים ואולי גם שופטים. חבל שלא מראיינים שופטים לאחר המשחק".

גארת' בייל | Nick Potts – Pool/Getty Images

מסר לשחקנים: "הגיע הזמן שהקבוצה שלי תעלה מדרגה ותדע להגיב טוב יותר אחרי פיגור כזה, אבל אני לא יכול לומר הרבה יותר מזה. כמה שחקנים בכירים התחבאו, אני אפילו לא אגיד שמות, אני אשם באותו הדבר כמוהם. אנשים הסתירו את עצמם, אין עוצמה, לא זזנו, פשוטו כמשמעו". כשנשאל על על החלפתם של גארת' בייל וטנגי אנדומבלה, ענה: "עוצמה, היינו צריכים עוצמה, ללחוץ יותר, לקבל יותר עומק ולהיות אינטנסיביים. היינו זקוקים לסיסוקו כדי לקבל אינטנסיביות במרכז השדה כי טנגוי לא הביא לנו את זה.

כעת אין ממש זכר לפתיחת העונה האדירה של טוטנהאם שכן יש לה שתי נקודות בלבד לעומת העונה שעברה (42 לעומת 40). מעבר לכך מוריניו השווה את השיא השלילי שלו העומד על תשעה הפסדי ליגה, כפי שהיה לו בפתיחת העונה הקשה עם צ'לסי ב-2015/16 לאחריה פוטר.

"התקוות של טוטנהאם להגיע לצ'מפיונס ספגו מכה קשה מאוד. התותחנים היו עדיפים בהרבה למעט רגע גאונות של לאמלה, וזה היה לילה אומלל עבורם", נכתב ב-"BBC". "מדוע הם המתינו כל כך הרבה זמן והתחילו לשחק רק עם הגב אל הקיר?", נכתב בנוסף. "From Hero to Zero!" – "מגיבור לכלום" – נכתב ב"דיילי מייל" כאשר ג'יימי רדנאפ הכריז שהשער של לאמלה היה אחד הטובים שראה בפרמיירליג. לגבי סון, הוא ייבדק בימים הקרובים והעובדה שהיה מסוגל ללכת בזכות עצמו – הרגיעה את אנשי המועדון. ההנחה היא שלא ייכלל בסגל בכל מקרה לגומלין נגד דינמו זאגרב ביום חמישי בשמינית גמר הליגה האירופית.

לאמלה. "אחד השערים היפים שראיתי באנגליה" | Julian Finney/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי