הולכת על הכל: מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע אחרי 0:2 על אברטון

גביע אנגלי: הקבוצה של פפ גווארדיולה התקשתה, אך שערים מאוחרים של גונדואן ודה בריינה העלו אותה לארבע האחרונות במפעל. גם סאות'המפטון בחצי אחרי 0:3 על בורנמות', רדמונד כבש צמד

(גודל טקסט)

שלב רבע הגמר של הגביע האנגלי יצא לדרך היום (שבת) עם שני משחקים מתוך ארבעה, כשבמוקד מנצ'סטר סיטי טיפסה לחצי הגמר אחרי 0:2 קשה על אברטון בגודיסון פארק. עוד קודם לכן, סאות'המפטון השיגה את הכרטיס הראשון לחצי הגמר הודות ל-0:3 קליל בדין קורט על בורנמות' מליגת המשנה.

אברטון – מנצ'סטר סיטי 2:0

פפ גווארדיולה הולך העונה על כל התארים. הוא נמצא בדרך הבטוחה לאליפות אנגליה, מצפה לגמר גביע הליגה מול טוטנהאם שיתקיים באפריל, ברבע גמר ליגת האלופות מחכה לו דורטמונד וכעת הוא גם עלה לחצי גמר הגביע האנגלי.

הפעם המשחק לא היה כל כך קל לסיטיזנס. הם אמנם שלטו בצורה חד צדדית מובהקת במשחק וסיימו עם נתון מטורף של 75% החזקה בכדור (!), אבל עד לסיום לא הצליחו להבקיע. אחרי אינספור ניסיונות, אילקאי גונדואן שבר את הקרח בדקה ה-84, כאשר נהנה מריבאונד והמשיך בנגיחה לרשת. את תוצאת המשחק קבע קווין דה בריינה בדקה ה-90. הבלגי קיבל כדור פנטסטי מרודרי באיזור נקודת הפנדל והמשיך בסיומת מבריקה לרשת. הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תחזור להתרכז בליגה.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים | PAUL ELLIS/POOL/AFP via Getty Images

 בורנמות' – סאות'המפטון 3:0

בפרמיירליג, הקבוצה של ראלף האזנהוטל רושמת  עונה מאכזבת במיוחד בעקבות הצבתה במקום ה-14, אך בגביע היא יכולה להתנחם בכך שהרוויחה את הכרטיס לשלב ארבע האחרונות לראשונה מזה שלוש שנים. הקדושים שהתארחו בדין קורט עלו ליתרון תוך 10 דקות מכיבוש של קמרון קרטר-ויקרס, אך לאחר בדיקה ב-VAR הוחלט לפסול את השער.

עם זאת, סאות'המפטון הצליחה לסיים את המחצית ביתרון כפול הודות לשערים של מוסא דז'נפו (38) וניית'ן רדמונד (45). בתחילת המחצית השנייה עוד שער נפסל ב-VAR, הפעם של צ'ה אדמס בדקה ה-54, אך רדמונד השלים צמד תוך ארבע דקות וקבע את תוצאת המשחק.

ניית'ן רדמונד | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי