הרצף של יונייטד נגמר: פרד סופג אש, סולשיאר לא מתחרט

אחרי 30 משחקי חוץ ללא הפסד באנגליה, השדים האדומים נכנעו 3:1 ללסטר והודחו ברבע גמר הגביע. הקשר שסיפק משחק חלש מאוד על הגריל: "תצוגה אומללה, החוליה החלשה". המאמן טוען שהיה משאיר שוב את ברונו על הספסל

(גודל טקסט)

אולה גונאר סולשיאר כל הזמן מדבר במסיבות העיתונאים שלו על החשיבות של זכייה בתואר כדבר שיכול לפתוח את התיאבון לסגל שלו, שכמעט לא יודע מה זה לזכות בתארים. למרות הכל, אתמול (ראשון) מנצ'סטר יונייטד איבדה סיכוי לתואר נוסף, כאשר הפסידה 3:1 ללסטר בתום הופעה חלשה מאוד ברבע גמר הגביע האנגלי.

קודם כל, הרצף המטורף של השדים האדומים במשחקי חוץ במסגרות האנגליות הגיע לסיומו אחרי לא פחות מ-30 משחקים. רבות דובר על היכולת של יונייטד מחוץ לאולד טראפורד, ועכשיו זה נגמר, אחרי שנה וחודשיים, שכן הפסד החוץ האחרון של הקבוצה במסגרות האנגליות נרשם אי שם בינואר 2020 נגד ליברפול באנפילד.

הכל התחיל בטעות חמורה של פרד. הקשר הברזילאי החזיר כדור ברשלנות לעבר דין הנדרסון השוער, כדור אותו עליו השתלט קלצ'י איהנאצ'ו, שהעלה את לסטר ליתרון בדקה ה-24. פרד ספג אש בתקשורת האנגלית, זאת אחרי שעוד לפני השער איבד שני כדורים שכמעט הובילו לשערים של השועלים ורק במזל לא הסתיימו ברשת.

אולה גונאר סולשיאר | Laurence Griffiths – The FA/The FA via Getty Images

"תצוגה אומללה, הוא צונח", נכתב באנגליה על פרד. "הוא היה החוליה החלשה של יונייטד, וגם במחצית הראשונה מול מילאן ביום חמישי בליגה האירופית הוא נתן הופעה גרועה במיוחד. הוא ממשיך להציג חוסר עקביות אחרי שנרכש משחטאר דונייצק תמורת 70 מיליון דולר לפני כמעט שלוש שנים, ואתמול הוא הציג אולי את הגירסה הכי גרועה שלו במשחק שיונייטד יכלה להימנע בו מהפסד".

עוד לאחר מכן השער מייסון גרינווד השווה ונתן תקוות כשהוריד את השדים האדומים להפסקה ב-1:1, אך במחצית השנייה שערים של יורי טילמנס ואיהנאצ'ו סגרו עניין. אגב, גרינווד בן ה-19 כבש מאז תחילת העונה הקודמת 22 שערים בכל המסגרות – יותר מכל שחקן אחר מתחת לגיל 20 בחמש הליגות הבכירות באירופה באותה תקופה. העונה קצת פחות הולך לו, ובאופן קצת מצחיק הוא כבש את שערו השני בגביע בארבע הופעות, בעוד בפרמיירליג יש לו אחד ב-23 משחקים.

אולה גונאר סולשיאר עלה אתמול בהרכב משני יחסית, כאשר ביצע חמישה שינויים ביחס ל-11 שפתחו מול מילאן ביום חמישי – פול פוגבה, דוני ואן דה בייק, אלכס טלס, נמניה מאטיץ' ואנתוני מרסיאל פתחו על חשבונם של ברונו פרננדס, לוק שואו, אדינסון קבאני, דניאל ג'יימס ומרכוס ראשפורד. למרות הכל, המאמן הנורבגי טוען שהוא לא מתחרט על הבחירות שלו.

"הייתי עושה שוב בדיוק אותו דבר", אמר סולשיאר. "השינויים האלה היו דרושים. מה שקורה מאחורי הקלעים לא תמיד ידוע". המאמן גם נשאל מדוע פרננדס, הכוכב הכי גדול של הקבוצה, נשאר על הספסל במשחק כל כך חשוב: "לכל בחירה יש סיבה מאחוריה. ברונו שיחק הרבה מאוד העונה, וביום חמישי הוא שבר את כל השיאים שלו מבחינה פיזית וסטטיסטית. הבחור הזה לא אנושי. היא שיחק עד היום כל שלושה-ארבעה ימים וגם הייתה לי אפשרות לתת צ'אנס לוואן דה בייק. ברונו רצה לשחק, אבל לפעמים אתה מקבל החלטה לטובת הקבוצה".

ברונו פרננדש | Marc Atkins/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי