אחרי ה-3:3 המשוגע: ארטטה הודה בבעיה הגדולה ביותר של ארסנל

המנג'ר לא מודאג מהיכולת או מהגישה, אבל ידע להצביע על ההבדל בין התותחנים לקבוצות הצמרת אחרי ששחקניו מחקו פיגור בן שלושה שערים נגד ווסטהאם. מויס נותר מאוכזב ולינגרד שוב לא אכזב נגד האדומים מצפון לונדון

קבוצות: ארסנל ווסטהאם
(גודל טקסט)

זו לא הפעם הראשונה שווסטהאם מוצאת את עצמה במשחק מטורף שמסתיים ב-3:3. באוקטובר היא נקלעה לפיגור 3:0 מטורף נגד טוטנהאם כבר אחרי 16 דקות ומהדקה ה-82 ועד הדקה ה-94 היא חזרה עם 3:3 שחשבנו שלא יהיה כמותו העונה. אז חשבנו. אתמול (ראשון) הפטישים כבר עלו ל-0:3 על ארסנל בדקה ה-32, אבל אלכסנדר לקאזט קבע 3:3 נהדר בדקה ה-82 ודייויס מויס ומיקל ארטטה נפרדו בחלוקת נקודות.

הפטישים נותרו מאוכזבים מכיוון שעבורם הייתה זו הזדמנות להשתוות לצ'לסי במקום הרביעי, התותחנים מנגד מנעו הפסד ראשון בליגה מאז ה-1:0 למנצ'סטר סיטי ולמעשה סגרו חודש ללא הפסד בפרמיירליג, אולם נותרו רק במקום התשיעי עם 42 נקודות – מרחק 9 מצ'לסי הרביעית. כמובן שאחרי פיגור של שלושה שערים, זה עדיף על כלום.

ארטטה הודה לאחר המשחק בבעיה הכי גדולה שארסנל סובלת ממנה – חוסר יציבות: "אני לא מודאג מהגישה שלנו כי ראיתי כל כך הרבה דברים חיוביים שיגמרו לי להיות משוכנע בכך, אבל אני כן דואג מהרמה שאנחנו מציגים בזמן משחק. אני חושב שבזה אנחנו נמצאים הרחק מקבוצות הצמרת".

פייר אמריק אובמיאנג שוב היה אתמול חלש והוחלף רגע לפני השוויון של אלכסנדר לקאזט, אבל מי שכן מרשים לטובה – גם אם הוא לא כבש או בישל – הוא המושאל מריאל מדריד, מרטין אודגור שהיה מצוין וזכה למילים חמות מארטטה: "אני חושב שהייתה לו הופעה יוצאת מן הכלל. הוא שחקן כל כך חכם, שיודע לקרוא את המשחק ומצליח להשפיע עליו. הוא גם הראה עד כמה הוא רוצה לנצח".

מרטין אודגור | David Price/Arsenal FC via Getty Images

מן העבר השני, מויס הודה שהוא מכוזב מאוד מהתוצאה: "אנחנו מרגישים שהפסדנו שתי נקודות, אבל זה גם אומר שעשינו דרך ארוכה אם אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו קבוצה כמו ארסנל", אמר המנג'ר, "אחרי יתרון 0:3 אז התוצאה שהשגנו לא כל כל טובה ,אבל לפרקים שיחקנו נהדר והוכחנו שאנחנו יכולים להתמודד גם עם הקבוצות הטובות ביותר. עבר המון זמן מאז שווסטהאם סיימה עונה מעל ארסנל ועשינו כמיטב יכולתנו כדי להבטיח שזה יקרה העונה".

מי ששוב הצטיין במדי ווסטהאם הוא ג'סי לינגרד, שחסר בשבוע שעבר נגד מנצ'סזטר יונייטד כי על פי הסכם ההשאלה הוא לא יכול לשחק נגד קבוצת האשם שלו – אבל אתמול חזר להרכב, כבש שער מרהיב, בישל לג'ארוד בואן ותוך חודשיים הפך לשחקן הכי משמעותי של ווסטהאם הודות לחמישה שערים ושלושה בישולים בשבעה משחקים. לינגרד רגיל להבקיע נגד ארסנל ולמעשה היה זה שערו החמישי בקריירה נגד התותחנים, יותר מאשר הבקיע נגד כל קבוצה אחרת.

ג'סי לינגרד | Justin Tallis/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי