סלאח העביר מסר לאוהדי ליברפול. טיאגו חשף את ההצעות שקיבל בקיץ

המצרי שנבחר שוב לשחקן החודש של הקבוצה אופטימי להמשך: "התוצאות האחרונות טובות, עוד נשתפר. בצ'מפיונס שיחקנו טוב. ניתן מאה אחוז". רוברטסון מחזיק בדעה דומה: "יש עוד זמן לתקן, צריכים 6-8 תוצאות טובות"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול יצאה לפגרת הנבחרות בתחושה מעט יותר טובה אחרי שהשיגה 0:1 קשה על וולבס בחוץ. האלופה מדורגת כרגע במקום השביעי בטבלה אמנם אחרי התרסקות טוטאלית ב-2021, אך רחוקה רק שתי נקודות מהליגה האירופית וחמש מליגת האלופות. מוחמד סלאח, שנבחר בפעם השלישית ברציפות לשחקן החודש של הקבוצה, הוא מהבודדים ששומר על יכולתו ברוב העונה (כבש 25 שערים העונה). המצרי הביע אופטימיות לגבי המשך העונה.

סלאח אמר: "המצב קשה לכולנו בגלל מה שעבר עלינו והנפילה בליגה, אבל התוצאות האחרונות יותר טובות ואני מאמין שנשתפר, זה הולך להיות טוב יותר ובליגת האלופות צריך לזכור ששיחקנו טוב (האנגלים גברו 0:2 על לייפציג פעמיים בשמינית הגמר). אני לא רוצה לדבר על העונה שלי כי אני חלק מקבוצה. אנחנו ניתן מאה אחוז כדי להצליח".

גם המגן אנדי רוברטסון בטוח שעוד ניתן לתקן את העונה הנוכחית. רוברטסון אמר: "זו הייתה עונה אחרת. אני אוהב שיש עליי אחריות, אולי הוטל עליי קצת יותר כאשר וירג'יל ואן דייק היה בחוץ, גם ג'ורדן הנדרסון לעתים או ג'ו גומז וג'ואל מאטיפ. למרבה הצעיר, הייתה לנו עונה לא טובה, לא חשבנו שזה יקרה, אבל יש עוד זמן לתקן את זה ולסיים בטעם טוב יותר. אנחנו מאמינים שעלינו להיות כמה שיותר גבוה במעלה הטבלה ולהיות תחרותיים כפי שעשינו לפני חג המולד. המשחקים האחרונים היו רעים, אבל אני מקווה שזה מאחורינו ושנוכל לראות את ליברפול של פעם. העונה עוד ארוכה. אנחנו רגילים לשחק בשתי תחרויות. נאבקנו השנה על העקביות. אתה לא מגיע לטופ4 אלא אם כן אתה מחבר שש-שבע-שמונה תוצאות טובות וזה מה שעלינו לעשות".

מוחמד סלאח | Peter Zador/DeFodi Images via Getty Images

בתוך כך, מי שעוד התראיין הוא הקשר הספרדי טיאגו אלקנטרה שהגיע בקיץ מבאיירן מינכן ודי התקשה להשתלב. טיאגו סיפר כי היו לו הצעות לחזור לספרד: "יכולתי לחזור ל-לה-ליגה אך היה לי ברור שאם אני עוזב את באיירן מינכן עליי לחוות את הפרמיירליג, הליגה התחרותית ביותר. כשקיבלתי את השיחה מהמאמן (יורגן קלופ) זה היה פשוט לבחור את היעד, אבל מה שהיה קשה זה לבחור האם אני רוצה לעזוב את באיירן. זה שינוי גדול – מדינה, מועדון, אצטדיון, למרות שעדיין לא יכולתי ליהנות מאנפילד מלא כמובן. עליי ללמוד בכל יום על המדינה החדשה".

על הגרלת רבע גמר ליגת האלופות נגד ריאל מדריד: "יש לנו את כל הכבוד שבעולם עבורם, אלה משחקים נהדרים, אנחנו רוצים לנצח למרות שזו קבוצה פנטסטית". טיאגו החמיא גם לקפטן סרחיו ראמוס: "זה נהדר לשחק איתו (בנבחרת) השנים עוברו ואתה ממשיך ללמוד ממנו. הוא ממשיך להתפתח וממשיך להיות תחרותי". מה שאולי יכול להקל על האנגלים הוא העניין שהבלאנקוס ישחקו מולם כאשר בין שני משחקי רבע הגמר יפגשו את ברצלונה בקלאסיקו.

טיאגו אלקנטרה, חכים זייך | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי