טוטנהאם סימנה מחליפים: ניס ופ.ס.ז' נאבקות על הוגו לוריס

הוגו לוריס
הוגו לוריס | Marc Atkins/Getty Images

באנגליה מדווחים שמועדון נעוריו של השוער פועל להחזירו במקביל לניסיונותיו של פוצ'טינו, התרנגולים מקווים להחתים את ניק פופ מברנלי, אך ייתכן שיצטרכו להתפשר על מועמד אחר

(גודל טקסט)

הוגו לוריס הפך בשנים האחרונות לאחד השחקנים המזוהים ביותר של טוטנהאם וגם זוכה לענוד את סרט הקפטן, אבל ייתכן שבסוף העונה הוא ישוב למולדתו. פריס סן ז'רמן מתעניינת בשוער, אך נראה שצפוי לה מאבק לא פשוט על שירותיו מכיוון שגם ניס הצטרפה לתחרות אחר קפטן אלופת העולם במטרה להחזירו הביתה..

בחודשים האחרונים שמה של פריס סן ז'רמן עלה כמועמדת לצרף את שוערה של התרנגולים, בעיקר מאז מינויו של מאוריסיו פוצ'טינו למאמן הקבוצה. הארגנטינאי, שאימן את לוריס בטוטנהאם, מעוניין לאחד כוחות עם הצרפתי, אך כעת מסתמן כי מתפתחת תחרות על השוער מצידה של ניס, מועדון נעוריו. לפי "דיילי טלגרף", המועדון שנרכש ב-2019 על ידי משקיע אמריקאי מעוניין להשלים העברה גדולה בקיץ הקרוב, והשוער שעזב את המועדון ב-2008 הוא המטרה העליונה של הקבוצה מהריביירה.

לוריס מסיים את חוזהו בקיץ 2022 ועל כן קבוצות צפויות לנסות לפעול ככל שביכולתן כדי לשים את ידן על האחד השוערים הטובים בעולם. בתגובה, בטוטנהאם סימנו שלושה מועמדים שיוכלו לרשת את לוריס ובראש סדר העדיפויות נמצא ניק פופ, שוערה של ברנלי ונבחרת אנגליה. קבוצתו הנוכחית של פופ צפויה לדרוש עבורו כ-30 מיליון פאונד, סכום שיקשה מאוד על התרנגולים להשלים את ההעברה בעקבות הקשיים הכלכליים שיצרה מגפת הקורונה.

ניק פופ | Adrian Dennis/PA Images via Getty Images

אם טוטנהאם לא תוכל לשלם את הסכום שברנלי דורשת עבור פופ, היא צפויה לפנות למייק מייגנאן מליל או לקואן קסטילס מוולפסבורג. מייגנאן, המשמש כמחליפו של לוריס בנבחרת צרפת, מסיים את חוזהו בליל ב-2022 וכל עוד לא יאריך את חוזהו, כמו במקרה לוריס, הקיץ הקרוב יהיה האחרון בו קבוצתו תוכל לקבל תמורה כספית עבורו. מצב זה עשוי לאלץ את ליל לדרוש סכום יחסית נמוך עבורו ומחיר אטרקטיבי עשוי לגרום לטוטנהאם לנסות להחתימו.

בנוסף, ב"דיילי מייל" מדווחים שטוטנהאם עוקבת בחודשים האחרונים אחרי קואן קאסטילס, שוערה בן ה-28 של וולפסבורג ונבחרת בלגיה, ומסתמן שגם הוא בין המועמדים לרשת את לוריס אם יעזוב את המועדון.

זה לא סוד שהתרנגולים נמצאים בבעיה מכיוון שהם עלולים לספוג מהלומה כלכלית נוספת אם לא יצליחו להעפיל לליגת האלופות. קבוצתו של מוריניו נמצאת כעת במקום השישי בטבלת הפרמיירליג והיא רחוקה שלוש נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות, כך שעונה נוספת ללא העפלה למפעל היוקרתי ביבשת בהחלט עלולה לגרום לכך שיהיה עליהם למכור נכסים משמעותיים לפני שאלו יעזבו ללא תמורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי