הארי קיין לא התחייב שימשיך בטוטנהאם: "נראה בקיץ"

כוכב התרנגולים ונבחרת אנגליה נשאל על עתידו בראיון והודה: "זו שאלה שקשה לי לענות עליה כרגע". וגם: האם הוא מאמין ששלושת האריות יכולים לזכות ביורו הקרוב?

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

כמעט כמו בכל שנה, עתידו של הארי קיין שוב על הפרק. בחודש שעבר כבר החלו ידיעות ראשונות על כך שהוא שוקל את עתידו בטוטנהאם לאור עונה נוספת שצפויה להסתיים ללא תואר – עם כל הכבוד לגביע הליגה שטוטנהאם רחוקה ניצחון אחד על מנצ'סטר סיטי מהנפתו – והיום (ראשון) פורסם ראיון מקיף עם החלוץ ובו סירב להצהיר כי יישאר בטוטנהאם בהתאם לחוזהו.

קיין יחגוג בקיץ הקרוב את יום הולדתו ה-28 ואחרי שמונה שנים בקבוצה הבוגרת של טוטנהאם, מאז סיים עם רצף השאלות לקבוצות רבות מליגות נמוכות, תואר עדיין אין לו – הוא היה קרוב מאוד לזכייה בליגת האלופות, אבל התרנגולים הפסידו בגמר לליברפול ועם הנבחרת הודח בחצי גמר מונדיאל 2018 ברוסיה.

ביורו 2020 שייערך הקיץ ינסה קיין להוביל את אנגליה לזכייה ראשונה מאז 1966 ואחרי שסיים כמלך השערים במונדיאל האחרון עם שישה שערים זו בהחלט מטרה ריאלית מבחינתו: "בקריירה שלי וגם כבן אדם, אני לא מרשה לעצמי להיכנס לאופוריה וגם לא לרדת למקומות נמוכים. כל מה שחשוב זה להיות ממוקד במטרות ולדעת להסתכל על התמונה הגדולה. זה כל מה שאני מנסה ואני משוכנע שכך גם כל חבריי", אמר קיין.

הארי קיין | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

על הרצון לזכות בתואר ראשון והאפשרות שזה יקרה בקיץ הקרוב: "קשה לא לחשוב על זכייה ביורו ועוד יותר קשה לנסות לתאר במילים את המשמעות של זכייה בתואר עבור כל המדינה, אבל זו משימה לא קלה בכלל וזה מה שנותן לי מוטיבציה. עבר הרבה מאוד זמן מאז שאנגליה זכתה בתואר – שחקנים מהטובים בעולם כמו וויין רוני סיימו ללא תואר בנבחרת ואם זה יקרה לי אז כמובן שאסתכל לאחור ואתחרט".

העונה שעוברת על טוטנהאם: "אנחנו עוברים תקופה לא פשוטה, אבל לפני ההפסד בדרבי לארסנל הצלחנו לנצח חמישה משחקים ברציפות. ההדחה מהליגה האירופית הייתה מאכזבת וכמובן שאנחנו לא רוצים להפסיד ובטח שלא בדרבי".

ואחרי כל זה, התייחס הכוכב הגדול של טוטנהאם לעתידו: "זו שאלה שקשה לי לענות עליה כרגע. אני מאוד ממוקד במשחקים עם נבחרת אנגליה ובמטרות של טוטנהאם עד תום העונה, אחר כך יש את היורו ולחשוב על אפשריות ושמועות שעולות יסיח את דעתי ויפגע ביכולת שלי. בקיץ אנחנו נראה מה יקרה".

עוד באותו נושא: הארי קיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי