מפתיע: פרנק למפארד עשוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה הצעירה

פרנק למפארד | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

כוכב העבר, שהתחיל את העונה כמאמן צ'לסי ופוטר, עשוי להחליף את איידי בותרויד בנבחרת עד גיל 21. בתקשורת האנגלית הגדירו את המינוי האפשרי כ"שוק"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

פרנק למפארד מונה בתחילת עונת 2019/20 למאמנה של צ'לסי, הקבוצה בה הפך לאגדה, בה הוא ניצב בגאון כמלך שערי המועדון בכל הזמנים. קשר העבר קידם צעירים, הציג כדורגל חיובי ופתח גם את העונה הנוכחית על הקווים של הבלוז – כשהיה נדמה שהוא עתיד לעמוד שם לא מעט זמן.

אך בכדורגל, כמו בכדורגל, דברים דינמיים. לפני קצת יותר מחודשיים למפארד פוטר מצ'לסי, מאז תומאס טוכל החליפו – ובינתיים הגרמני מצליח בגדול בקבוצתו החדשה, בה הוא עדיין בלתי מנוצח גם אחרי 14 משחקים בתפקיד בכל המסגרות.

לאחרונה עלה שמו של למפארד כמועמד אפשרי לסלטיק, בה משחק ניר ביטון, אך היום (שלישי) ה"דיילי מייל" מדווח על יעד מפתיע במיוחד אליו המאמן הצעיר עשוי להגיע – יעד שהוגדר על ידי התקשורת האנגלית כ"שוק".

פרנק למפארד | Darren Walsh/Chelsea FC via Getty Images

למפארד עשוי להתמנות למאמן נבחרת אנגליה הצעירה, כך על פי הדיווח. נבחרת שלושת האריות עד גיל 21 אכזבה מאוד בימים האחרונים בפתיחת שלב הבתים של יורו 2021 לנבחרות צעירות, כאשר הפסידה בשני משחקי הפתיחה ואיבדה סיכוי להתקדם בטורניר.

המאמן איידי בותרויד יסיים את דרכו רשמית בקרוב לאחר שחוזהו יפוג בקיץ. ההתאחדות לכדורגל באנגליה רואה בלמפארד מועמד בכיר, אך טרם ברור האם הוא עצמו מעוניין לקבל על עצמו תפקיד בינלאומי ולא מעדיף לאמן קבוצה.

שניים נוספים שהוזכרו כמועמדים למשרה בנבחרת אנגליה הצעירה הם שני שמות פחות מוכרים – סטיב קופר, שעושה עבודה מצוינת בסוונסי, וכמו כן פול סימפסון, שאימן בעבר בהצלחה את נבחרת אנגליה עד גיל 20 וזכה איתה בגביע העולם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי