בעיתוי גרוע: צ'לסי הובסה 5:2 נגד ווסט ברומיץ', הפסד בכורה לטוכל

לפני המפגש עם פורטו ברבע גמר ליגת האלופות, הגרמני נוצח לראשונה ועוד בבית מול המדורגת 19 בפרמיירליג. סילבה הורחק אחרי שפוליסיק העלה ליתרון, פריירה הפך עם צמד ורובינסון כבש פעמיים. לידס גברה על שפילד

(גודל טקסט)

רגע לפני קרבות הענק בין לסטר למנצ'סטר סיטי ובין ארסנל לליברפול, שני משחקים נוספים נערכים היום (שבת) במסגרת המחזור ה-30 בפרמיירליג. בראשון מביניהם קיבלנו הפתעה לא קטנה, כשווסט ברומיץ' הלפני-אחרונה ניצחה 2:5 את צ'לסי בחוץ. לידס גברה על שפילד יונייטד וקירבה אותה עוד יותר לירידה לליגת המשנה.

צ'לסי – ווסט ברומיץ' 5:2

אמנם אין דבר כזה "עיתוי מתאים להפסיד", אך הבלוז בוודאי לא חשבו שהפסד הבכורה שלהם בעידן תומאס טוכל יגיע ארבעה ימים לפני המשחק הראשון נגד פורטו ברבע גמר ליגת האלופות ועוד מול המדורגת 19 בטבלה, שצברה נקודה בלבד בשלושת המחזורים הקודמים. צ'לסי עלולה לרדת מהמקום הרביעי לשישי, אם טוטנהאם ו-ווסטהאם ינצחו במשחקיהן ביומיים הקרובים. ווסט ברומיץ', מצדה, הקטינה את הפער מהקו האדום לשבע נקודות.

מנג'ר האורחת סם אלרדייס הפך למאמן הראשון שמנצח בסטמפורד ברידג' עם שלוש קבוצות שונות. המשחק דווקא נפתח מצוין מבחינת המארחת, שעלתה ליתרון בדקה ה-27 משער של כריסטיאן פוליסיק, אלא שכעבור שתי דקות, טיאגו סילבה הורחק בצהוב שני והותיר את צ'לסי עם שחקן פחות. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, מתאוס פריירה כבש פעמיים והימם את הכחולים עם מהפך בזק.

גם ב-10 שחקנים, שחקניו של טוכל חזרו טוב מחדר ההלבשה והגיעו למספר הזדמנויות טובות לשוויון, אך בדקה ה-63 קאלום רובינסון הוציא להם את הרוח מהמפרשים כשהבקיע את השלישי של האורחת. חמש דקות חלפו ואמבאייה דיאגנה קבע 1:4 אדיר, לפני שטימו ורנר המושמץ בישל למייסון מאונט שער מצמק בדקה ה-71. דקה בתוך תוספת הזמן, רובינסון השלים צמד משלו וחתם את החגיגה המפתיעה של ווסט ברומיץ'.

סילבה מורחק. האדום שינה הכל | JOHN WALTON/POOL/AFP via Getty Images
ווסט ברומיץ' היממה את צ'לסי | Clive Rose/Getty Images

לידס יונייטד – שפילד יונייטד 1:2

קבוצתו של מרסלו ביילסה עלתה זמנית למקום העשירי בטבלה לאחר ניצחון על נועלת הטבלה, שפילד יונייטד. ג'ק האריסון העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-12, אך בן אוסבורן השווה עבור האורחת בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. עבור אוסבורן, שער זה היה הראשון בקריירה בליגה הבכירה וגם שער הבכורה במדי הקבוצה. את שער הניצחון השיגה לידס במחצית השנייה, בזכות שער עצמי של פיל ג'אגיילקה הותיק. האורחת נשארת במקום האחרון והיא קרובה מתמיד לירידת ליגה, כאשר גם התוצאה הסנסציונית של ווסט ברומיץ' בסטמפורד ברידג' בודאי לא משרתת אותה.

האריסון וראפיניה חוגגים ניצחון | CARL RECINE/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי