בקושי: 1:2 מאוחר למנצ'סטר יונייטד על ברייטון אחרי מהפך

השדים האדומים התקשו ונקלעו לפיגור משער של האקס, וולבק, בדקה ה-13, אך הציגו מחצית שנייה משופרת והצליחו לחזור ולנצח בזכות שערים של ראשפורד (62) וגרינווד (83). ספק פנדל לא נשרק לזכות השחפים

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד רשמה הערב (ראשון) משחק עשירי ברציפות ללא הפסד בפרמיירליג וניצחון שלישי ברצף כאשר גברה 1:2 על ברייטון, אך לא הרשימה יותר מדי במשחק שנערך באולד טראפורד במסגרת המחזור ה-30. השדים האדומים התקשו ונזקקו למהפך מאוחר כדי לגבור על היריבה מהתחתית, אך לבסוף זכו בשלוש נקודות.

כעת, יונייטד השנייה (עם משחק חסר ביחס למנצ'סטר סיטי שבפסגה) רחוקה 14 נקודות מהמקום הראשון. אמנם ברור כשמש שסיפור האליפות כבר גמור, אך הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר תנסה לדחות את החגיגות של הקבוצה של פפ גווארדיולה כמה שיותר מאוחר, וכמובן להבטיח את מקומה בטופ 4 בהקדם. מנגד, השחפים נעצרו אחרי שני ניצחונות ונותרו במקום ה-16, כשהם רחוקים 6 נקודות מפולהאם שמתחת לקו האדום.

במחצית הראשונה יונייטד הציגה כדורגל רע, לא מצאה את המסגרת אפילו פעם אחת ונקלעה לפיגור בדקה ה-13. דני וולבק קיבל הגבהה נפלאה מהאגף הימני ונגח לעבר השער של דין הנדרסון, שהועדף על פני דויד דה חאה בין הקורות וגם הצליח להדוף, אך הריבאונד חזר לוולבק, שהמשיך מקרוב לרשת וכבש מול קבוצת נעוריו.

דני וולבק חוגג | Phil Noble/PA Images via Getty Images

במחצית השנייה השדים האדומים השתפרו וגם באו על שכרם. בדקה ה-62 מרכוס ראשפורד השווה ל-1:1, כאשר קיבל כדור ברונו פרננדס בתוך הרחבה והמשיך עם סיומת נפלאה אל הרשת ממצב של אחד על אחד מול רוברט סאנצ'ס, שוער ברייטון. אגב, הקשר הפורטוגלי זעם לאחר מכן על השופט, שכן בעת המסירה לראשפורד התבצעה עליו עבירה גסה.

בדקה ה-71 ברייטון לא קיבלה פנדל אחרי התערבות של מערכת ה-VAR, ולא בטוח שההחלטה הזו לא קיפחה את השחפים. הארי מגווייר ספק ביצע עבירה ברחבה על דני וולבק ושופטי המסך דנו בעניין והחליטו כי לא הגיע כדור עונשין מ-11 מטרים לאורחים. ואז, בדקה ה-83, נרשם המהפך המיוחל. פרננדס מצא בכדור יפה את פול פוגבה, שהמשיך מהאוויר לעבר השער, אך בלי להתכוון הוא בישל למייסון גרינווד, שהמשיך מקרוב לרשת וכבש שער ניצחון.

מרכוס ראשפורד, אדינסון קבאני | PHIL NOBLE/POOL/AFP via Getty Images
רוברט סאנצ'ס, ברונו פרננדש | Phil Noble/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי