שער מדהים ללינגרד, ווסטהאם במקום הרביעי אחרי 2:3 על וולבס

הקשר שהגיע בחלון ינואר הבקיע במהלך אישי יוצא דופן וגם בישל, הפטישים עקפו את צ'לסי בזכות ניצחון החוץ. עוד קודם לכן, חאמס רודריגס חזר להרכב אברטון וכבש, אך באטשואיי עלה מהספסל וסחט 1:1 עבור קריסטל פאלאס

(גודל טקסט)

המחזור ה-30 בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם שני המשחקים האחרונים: במפגש הראשון סיימה אברטון ב-1:1 דרמטי נגד קריסטל פאלאס ולאחר מכן שוב עלתה ווסטהאם על הכר הדשא והכוכב שלה ג'סי לינגרד סיפק הצגה נוספת, בדרך ל-2:3 גדול בחוץ על וולבס.

וולבס – ווסטהאם 3:2

ג'סי לינגרד סותם פיות משחק אחר משחק. זה כמעט לא ייאמן מה שהוא עושה בגיל 28 ואחרי חצי עונה בה לא היה רצוי במנצ'סטר יונייטד ולא שיחק. הכוכב החדש של ווסטהאם, שמושאל מיונייטד יש לציין, כבש היום שער יוצא דופן – בוודאי אחד משערי העונה באירופה – ולאחר מכן גם הוסיף בישול, ומעבר לעובדה שלזכותו שישה שערים וארבעה בישולים בשמונה הופעות בווסטהאם, הפטישים בהנהגתו כבר במקום הרביעי בפרמיירליג!

ג'סי לינגרד | Laurence Griffiths/Getty Images

ווסטהאם עלתה הערב ללא דקלאן רייס, כוכב הקבוצה שנפצע השבוע ועל פי הדיווחים עלול להיעדר כשלושה שבועות, כבר אחרי חצי שעה היא גם איבדה את החלוץ מיקאיל אנטוניו שנפגע והוחלף, אבל יש לה אם ג'סי לינגרד כאמור והוא כבר בדקה השישית הדהים את וולבס בשער סולו מטורף לגמרי, שהחל עוד בחצי של הזאבים והסתיים עם כדור ברשת של פטריסיו. בדקה ה-14 היתרון של האורחת הוכפל משער של פבלו פוראנס ובואן שהעלה מהספסל במקום אנטוניו קבע 0:3 מבישול של לינגרד כבר בדקה ה-38 וכעת החבורה של דייויד מויס במקום הרביעי עם 52 נקודות, אחת יותר מצ'לסי ושלוש מעל טוטנהאם וליברפול.

וולבס כאמור הצליחה לצמק ל-3:2 משערים של לאנדר דנדונקר בנגיחה בדקה ה-44 אחרי פריצה והרמה של אדרמה טראורה ושער של פביו סילבה הצעיר שעלה מהספסל וכבש בדקה ה-68 מבישול של פדרו נטו, אבל החבורה של נונו סנטו לא הצליחה לעשות מעבר לכך והיא כבר ברצף של חמישה מחזורים ללא ניצחון, נותרה במקום ה-14 עם 35 נקודות בלבד – למזלה עדיין במרחק של תשע נקודות מהקו האדום.

צפו: אברטון – קריסטל פאלאס 1:1

חאמס רודריגס לא היה בסגל אברטון בארבעת המשחקים האחרונים בליגה, בשניים מהם היא הפסידה ולא כבשה ובשניים ניצחה 0:1 קטן את קבוצות התחתית סאות'המפטון ו-ווסט ברומיץ'. הערב הכוכב הקולומביאני שב להרכב וגם כבש, אבל האורחת מלונדון השיגה שוויון דרמטי משער של מישי באטשואיי המחליף.

אחרי 56 דקות במפגש ולא מעט החמצות של הטופיז, חאמס רודריגס הוציא התקפה מהירה שהסתיימה בהחמצה נוספת מבין רבות של רישארליסון, אבל הכדור החוזר הגיע למגן והקפטן שיימוס קולמן, שבחכמה מסר אחורה ורודריגס ניצל את הפינה החשופה של השוער ויסנטה גואיטה כדי לכבוש שער ראשון במשחק.

קלברט לואין מתקשה להאמין שאברטון לא ניצחה | Jon Super/PA Images via Getty Images

בעוד קרלו אנצ'לוטי אחרי היתרון הוריד לספסל את קולמן ורודריגס (ובמחצית הראשונה גם נאלץ להחליף את אנדרה גומש שנפצע), וילפריד זאהה וחבריו איימו לא פעם על שערו של רובין אולסן שמשחק בהיעדרו של ג'ורדן פיקפורד הפצוע, אבל השוודי היה מצוין ומנע שוויון דרמטי. כל זה השתנה בדקה ה-86, כי אז מישי באטשוואיי, ששב בכושר טוב מנבחרת בלגיה, הצליח להסתנן לרחבת אברטון ובאחד על אחד בעט לפינה הרחוקה וקבע את תוצאת המשחק – כל זאת שתי דקות בלבד אחרי שעלה מהספסל של רוי הודג'סון.

אברטון אמנם עצרה רצף של שני הפסדים בליגה וגם למנצ'סטר סיטי בגביע, אבל איבדה שתי נקודות יקרות ונותרה במקום השמיני עם 47 נקודות – עדיין במרחק סביר של ארבע נקודות מצ'לסי הרביעית ובפיגור שתיים מטוטנהאם, ליברפול ו-ווסטהאם שתשחק בהמשך הערב. פאלאס במקום ה-12 עם 38 נקודות, הגדילה את הפער מהקו האדום ל-12 נקודות..

באטשואיי קבע 1:1 דרמטי מיד אחרי שעלה מהספסל | Peter Powell/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי