"הפך למסי": אנגליה בטירוף מלינגרד המושמץ. צפו בשער הענק

בממלכה מתמוגגים מהקשר, שלאורך השנים היה נלעג ומאז שהצטרף לווסטהאם מספק מספרים יוצאי דופן וכבש גול נדיר ב-2:3 על וולבס. פדרו נטו התעמת איתו בסיום: "למה אתה משחק ככה?"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

ג'סי לינגרד הושמץ בשנים האחרונות מכל עבר. הקשר בן ה-28 היה אולי סמל הבינוניות של מנצ'סטר יונייטד, אך מה שעובר על השחקן הזה בתקופה האחרונה פשוט בלתי ניתן להסבר. הכל פשוט התפרץ אצלו, ואתמול (שני) זה הגיע לשיא, עם שער סולו יוצא דופן בניצחון 2:3 על וולבס, בו דהר כמעט לאורך כל המגרש עד השער ומצא את הרשת.

הוא פתח את העונה במנצ'סטר יונייטד, רוב הזמן היה פצוע, לא שיחק כלל בליגה ובסך הכל רשם שלוש הופעות בלבד בכל המסגרות עד שהושאל לווסטהאם בסוף חלון ההעברות של חודש ינואר. ומאז? אף אחד לא יכול היה לחזות את מה שהוא יעשה.

מלבד השער שכבש אתמול הוא גם הוסיף בישול, וכעת מאזנו המרהיב עומד על שישה שערים וארבעה בישולים בשמונה משחקי פרמיירליג בלבד במדי ווסטהאם. מאז שערך את הופעת הבכורה שלו במדי הפטישים ב-3 בפברואר – אף שחקן בליגה האנגלית לא היה מעורב ביותר שערים (10). "ליונל ג'סי" כונה הקשר ב'סאן', בו הושווה לכוכב ברצלונה: "לינגרד הפך למסי והמשיך בתחייה מחדש".

ג'סי לינגרד | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

הניצחון העלה את ווסטהאם למקום הרביעי והקבוצה המשיכה את העונה הנהדרת שלה, אותה היא חולמת לסיים עם כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. לינגרד דיבר בסיום המשחק והסביר כי השער הזה הוא תוצאה של עבודה באימונים: "היה מצב של שניים מול שניים ועבדנו על זה באימונים. מיקייל אנטוניו רץ ולקח איתו שחקן של וולבס. זה היה ניצחון גדול, אבל תמיד יש מקום לשיפור".

אגב, לאחר הסיום לינגרד התעמת עם שחקן וולבס, פדרו נטו, והקשר האנגלי ניסה להסביר מה קרה בדיוק באותו אירוע: "הוא אמר לי 'למה אתה משחק ככה?', אבל אני לא יודע למה הוא התכוון. אני חושב שהוא התכוון לזה ששמרנו על הכדור בפינה ליד הקרן, אבל זה חלק מהמשחק".

פדרו נטו, ג'סי לינגרד | Michael Regan/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי