"נאמר לנו שאיביץ' הוא מאמן התקפי, היה מעצבן לראות את ווטפורד משחקת"

ולדימיר איביץ' | Leila Coker/MI News/NurPhoto via Getty Images

עיתונאי המסקר את קבוצתו לשעבר של הסרבי סיפר: "איביץ' הגיע ממכבי ת"א עם רקורד מרשים, אבל מהר מאוד הבנו שלא נראה את הכדורגל המרגש שציפינו. היה לו נוח עם 0:1. הוא תמיד היה רציני ולא מחייך, ההפך ממחליפו"

(גודל טקסט)

ולדימיר איביץ' פתח את עונת 2020/21 בציפיות גדולות, זאת לאחר שזכה בשתי אליפויות בישראל ומונה למאמנה של ווטפורד מליגת המשנה באנגליה. לצערו, הסרבי אימן בלונדון במשך ארבעה חודשים בלבד ופוטר כאשר הקבוצה הייתה במקום החמישי בטבלת הצ'מפיונשיפ.

מייק דאפי, עיתונאי המסקר את ווטפורד ובעל פודקאסט אוהדים על הקבוצה התראיין באנגליה לגבי העונה של ה"צרעות", אשר ממוקמים כעת במקום השני בטבלה: "אני חושב שהוא היה 'המאמן הנכון בזמן הלא נכון'. אמרו לנו שהוא מאמן התקפי והיה לו רקורד מרשים במכבי תל אביב – שספגה רק 10 שערים בכל עונת 201920, כשאנחנו כמעט ספגנו את כל זה נגד מנצ'סטר סיטי במשחק אחד בלבד".

"מהר מאוד היה ברור שלא נראה את הכדורגל המרגש, עם משחק הלחץ הגבוה וההתקפות המתפרצות שציפינו לו. היה נראה שנוח לאיביץ' עם היתרון 0:1, משהו שמאוד מעצבן לצפות בו מהבית. אני חייב לשבח את איביץ' על משחק ההגנה שהיה לנו בתקופה שלו. הוא בהחלט הצליח בזמן קצר להפוך את החלק האחורי למוצק ביותר וזו לדעתי גם הסיבה שנשארנו טובים בהגנה גם אחרי שהוא עזב".

איביץ' בתקופתו בווטפורד. "מהר מאוד היה ברור שלא נראה את הכדורגל המרגש" | Richard Heathcote/Getty Images

דאפי הוסיף: "אני מרגיש גם קצת עצר עבורו כי מספר שחקני מפתח היו פצועים בתקופה שלו והוא נאלץ לעבוד עם מה שהיה ברשותו". על המאמן המחליף, סיסקו מוניוס, הוסיף דאפי: "אני חושב שהוא היה האיש הנכון ביותר למועדון באותו זמן. לאיביץ' היו פני אבן. הוא תמיד רציני מאוד. אני לא חושב שאי פעם ראינו חיוך ממנו. סיסקו הוא בדיוק ההפך, חייכן וצוחק כבר ממסיבת העיתונאים הראשונה שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי