קיין באולטימטום לראשי טוטנהאם: הגעה לליגת האלופות או שאעזוב

הארי קיין | NEIL HALL/POOL/AFP via Getty Images

החלוץ האנגלי, שבקרוב יחגוג 28, מעוניין לשחק בקבוצה הנלחמת על התארים הבכירים בכדורגל האירופי והציב דרישה להנהלת התרנגולים, לפיה הוא יחפש קבוצה אחרת אם לא יחול שינוי

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

לפני קצת פחות משבועיים, במהלך פגרת הנבחרות, הטיל הארי קיין צל כבד על עתידו כשלא התחייב שימשיך בטוטנהאם בעונה הבאה. הבוקר (שבת), באנגליה דווח כי קפטן הספרס נחוש בדעתו לעזוב את המועדון בקיץ וידחוף לכך אם הקבוצה לא תגיע לליגת האלופות בעונה הבאה.

קיין רושם עונה גדולה עם 29 שערים ועוד 16 בישולים ב-41 הופעות בכל המסגרות אך טוטנהאם סיימה את דרכה מוקדם בליגה האירופית ובפרמייליג מדורגת רק במקום השישי, מרחק שלוש נקודות ממקום המוליך לליגת האלופות. מחר היא תארח את מנצ'סטר יונייטד אותה הביסה 1:6 בסיבוב הראשון באולד טראפורד במשחק היסטורי. לאחר אותו הניצחון, קשה היה לחשוב שהתרנגולים ירשמו עונה כה מאזבת.

ב"אתלטיק" נכתב כי קיין מתוסכל זמן רב מחוסר היכולת לזכות בתארים עם הקבוצה (הגיע לגמר ליגת האלופות לפני שנתיים אך הפסיד 2:0 לליברפול) ו"שנתיים ברציפות מחוץ למפעל הבכיר באירופה לא בא בחשבון והוא עשוי לבקש לעזוב".

הארי קיין חוגג | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

כידוע, קיין גדל בטוטנהאם ושיחק בקבוצות הנוער של המועדון, עד אשר עלה לבוגרים, שם הקפיד על נאמנותו לתרנגולים והמשיך לשחק בשורות הקבוצה עד היום, כאשר הוא מתקרב לגיל 28. כעת, לאחר שהבין כי טוטנהאם לא יכולה לספק לו קבוצה תחרותית מספיק כדי להילחם על התארים הגדולים בכדורגל האירופי דוגמת ליגת האלופות והפרמיירליג, קיין הציב אולטימטום לראשי המועדון.

במידה ולא תסיים באחד מארבעת המקומות הראשונים המוליכים לליגת האלופות בעונה הבאה, החלוץ האנגלי יבקש לעזוב. אך זה לא יהיה פשוט, שכן קיין נמצא רק באמצע החוזה ארוך הטווח עליו חתם עד קיץ 2024 ודניאל לוי היו"ר ידוע כאיש קשוח במשא ומתן. מצד שני, נכתב, כי הוא מכר את גארת' בייל לריאל מדריד ב-2013 ברגע הנכון. מעבר לכך, אולי מנצ'סטר סיטי תשמח לצרפו לאור עזיבתו של סרחיו אגוארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי