בראשון: מנצ'סטר יונייטד תנקום בטוטנהאם על ה-6:1?

אחרי הניצחון המטורף של התרנגולים באולד טראפורד בתחילת העונה, השדים האדומים יתארחו בלונדון (החל מ-18:25 בספורט2). וגם: קרב צמרת מרק בין ווסטהאם ללסטר, ארסנל תתארח בשפילד

(גודל טקסט)

המחזור ה-31 בפרמיירליג יצא לדרך כבר אתמול (שישי) עם הניצחון הדרמטי של וולבס על פולהאם משער בכורה העונה של אדאמה טראורה בתוספת הזמן, יימשך במהלך היום עם עם משחקים של מנצ'סטר סיטי, ליברפול וצ'לסי ויגיע לשיאו מחר כאשר ווסטהאם תארח את לסטר וטוטנהאם תפגוש את מנצ'סטר יונייטד.

טוטנהאם – מנצ'סטר יונייטד (החל מ-18:15 בספורט2)

ז'וזה מוריניו ושחקניו שמטו בשבוע שעבר שתי נקודות מאוד יקרות נגד ניוקאסל החלשה כשספגו בדקה ה-85, נפרדו מולה רק ב-2:2 ובמקום להשתוות לצ'לסי נותרו רק במקום השישי ובפיגור שלוש נקודות מווסטהאם הרביעית. מחר "המיוחד" יפגוש את האקסית ממנצ'סטר, אותה הביס 1:6 מטורף בתחילת אוקטובר.

למי שלא זוכר, במשחק שנערך במסגרת המחזור הרביעי השדים האדומים עוד עלו ליתרון בזק בביתם מפנדל מוצלח של ברונו פרננדס בדקה השנייה, אבל כבר בדקה השביעית המהפך הושלם אחרי שערים של טנגי אנדומבלה ויונג מין סון ועד הסיום גם הארי קיין כבש הצטרף לחגיגה עם שני שערים, הדרום קוריאני השלים צמד וגם סרז' אורייה כבש – כשאנתוני מרסיאל עוד הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-28 במצב של 2:1.

ככה זה נראה באוקטובר. שחקני טוטנהאם באולד טראפורד | Tottenham Hotspur FC/Tottenham Hotspur FC via Getty Images

הפעם הסיפור צפוי להיות שונה לחלוטין, גם לאור העובדה שיונייטד ברצף של 10 משחקי ליגה ללא הפסד, אחרי 0:2 נוח על גרנאדה במשחק הראשון מבין שניים בדרך (כנראה) לחצי גמר הליגה האירופית ועם יתרון מינימלי שהיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד אם ברצונה לשמור על המקום השני.

לוק שואו שהוחלף במחצית נגד גרנאדה צפוי להיות כשיר וכך גם מרקוס ראשפורד שסובל מפגיעה שהוא מתמודד איתה ומשחק למרות הכאבים. כשנשאל סולשיאר במסיבת העיתונאים על ההבדל מאותו 6:1 שלא יישכח, אמר: "ההבדל הגדול הוא הכושר הגופני שלנו היום לעומת המשחק ההוא, אז היינו בפיגור לעומתם כי זה היה רק המשחק השלישי שלנו ועדיין לא היינו צריכים להיראות כך. אני חושב שהשחקנים זוכרים היטב את המשחק ושהוא עדיין כואב להם. הוא פגע בגאווה שלנו".

סולשיאר גם נשאל על העונה הבאה והשיב: "מנצ'סטר יונייטד אף פעם לא יכולה להיות מרוצה מלסיים במקום השני. אני מקווה שבעונה הבאה נצליח יותר, כי מה שהשגנו כרגע הוא מתחת לציפיות שלנו. לגבי אדינסון קבאני, הוא טרם החליט היכן הוא רוצה לשחק בעונה הבאה ומבחינתי זה בסדר".

טרם החליט על עתידו. קבאני | Fran Santiago/Getty Images

לעומת הנורבגי, מוריניו צפוי להשיב להרכב את סון שבשבוע שעבר רק עלה מהספסל לאחר שהתאושש מפציעה וטרם ברור אם גארת' בייל ישוב להרכב אחרי שרק נכנס לשתי דקות אחרי שניוקאסל השוותה. הארי קיין כמובן ימשיך בחוד וינסה לשמור על הפסגה בטבלאות השערים והבישולים, אותן הוא מוליך עם 19 ו-13 בהתאמה.

גם "המיוחד" זוכר היטב את אותו 1:6 והתייחס אליו בשיחתו עם התקשורת לקראת המשחק: "אני לא יודע אם סולשיאר ישתמש במשחק הזה בהכנה למשחק, אבל אני יודע שאם זה היה קורה לי אז הייתי אומר לשחקנים שקרה מה שקרה ושלא ניתן לזה לקרות שוב. זה לא משפיע על מה שיקרה במשחק הקרוב. הקבוצות די שוות ויהיה משחק שקול וקשה מאוד".

מוריניו וקיין | Tottenham Hotspur FC via Getty Images

ווסטהאם – לסטר סיטי (15:55 בספורט2)

שבעה מחזורים לסיום העונה, מדובר במפגש בין הרביעית בטבלה לשלישית כשביניהן פער של ארבע נקודות. הפטישים הצליחו במחזור שעבר לעצור רצף של שני מחזורים ללא ניצחון כשגברו 2:3 נפלא בחוץ על וולבס והם חזק בצמרת, בעיקר הודות לג'סי לינגרד שבחודשיים שלו בקבוצה (מאז הבכורה ב-3.2) כבש שישה שערים ובישל ארבעה נוספים – מספרים יוצאי דופן. מי שייעדר הוא מיקאיל אנטוניו שנפגע נגד וולבס ולא אמור להיכלל בסגל.

מן העבר השני, לסטר הפסידה במחזור הקודם 2:0 למנצ'סטר סיטי והקבוצה של ברנדן רוג'רס בוודאי לא תרצה לרשום הפסד שני ברציפות ואולי שנה שנייה ברציפות לאבד את הכרטיס היקר לליגת האלופות במחזור הסיום או מעט קודם לכן. ג'יימס מדיסון עשוי לפתוח ולשתף פעולה אחרי שהתאושש לגמרי מהפציעה עם ג'יימי וארדי וקלצ'י איהנאצ'ו, בעוד הארווי בארנס אמור לשוב לסגל רק לקראת סוף החודש.

ג'סי לינגרד | Laurence Griffiths/Getty Images

שפילד יונייטד – ארסנל (20:50 בספורט2)

במשחק המאוחר של הערב, התותחנים ינסו להתאושש מהתיקו הכואב נגד סלביה פראג בליגה האירופית מול נועלת הטבלה שבקרוב מאוד תרד רשמית בחזרה לצ'מפיונשיפ. ארסנל לא ניצחה ארבעה משחקים ברציפות, אחרי שהפסידה לאולימפיאקוס בגומלין בליגה האירופית ועלתה בזכות ניצחון החוץ, סיימה ב-3:3 נגד ווסטהאם (שבה מפיגור של שלושה שערים), חטפה שלישייה מליברפול וכאמור ביום חמישי ספגה בתוספת הזמן וביום חמישי תתארח בפראג ותהיה חייבת לנצח או לסיים בתיקו עם שערים.

אלכסנדר לקאזט, שרשם שתי החמצות גדולות ביום חמישי מול הצ'כים, עשוי לרדת לספסל ומי שעשוי לשוב להרכב הוא פייר אמריק אובמיאנג, כשגם ניקולא פפה בתמונת ה-11 של מיקל ארטטה אחרי שגם הוא עלה מהספסל וכבש שער יתרון דרמטי בסוף השבוע. בליגה ארסנל רק במקום העשירי עם 42 נקודות, במרחק שבע נקודות מטוטנהאם ומליברפול שבמקומות 6 ו-7 וספק רב אם תצליח להשיג כרטיס לאירופה. מול שפילד, שצברה 14 נקודות בלבד ובשמונת המשחקים האחרונים הפסידה בכולם למעט 0:1 מפתיע על אסטון וילה, היא חייבת לנצח ואולי לצמק מעט את הפער.

פפה. הוא ואובמיאנג בתמונת ההרכב | IAN KINGTON/AFP via Getty Images

במשחק נוסף: ברנלי – ניוקאסל (13:50 בספורט2)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי