טוכל מיהר להוריד את האברץ לקרקע: "הוא צריך לתרום יותר"

צ'לסי דרסה 1:4 את קריסטל פאלאס והקשר הצעיר כיכב עם שער ובישול, אבל המנג'ר צינן את ההתלהבות: "הוא לא יהיה המנהיג שלנו ואנחנו גם לא מצפים ממנו לכך, אבל כן שיראה את האיכויות שלו". וגם: ציון הדרך של זומה

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

בשבוע שעבר ספגה צ'לסי חמישייה ביתית מדהימה מווסט ברומיץ', המדורגת לפני אחרונה בטבלת הפרמיירליג. אתמול (שבת) היא הוכיחה שהמשחק הזה נשכח ונותר מאחור, כשהמשיכה את המומנטום מניצחון החוץ על פורטו ברבע גמר ליגת האלופות עם 1:4 מוחץ על קריסטל פאלאס.

הבלוז עלו ליתרון כפול כבר אחרי 10 דקות משערים של כריסטיאן פוליסיק וקאי האברץ (שער הליגה השני שלו) ול-0:3 קליל עלו כבר בדקה ה-30 מנגיחה של קורט זומה, שערו החמישי העונה – הוא הפך לבלם השלישי של צ'לסי שכובש חמישה שערים בעונה בעידן הפרמיירליג, אחרי ג'ון טרי (2014/15) וגארי קייהיל (2016/17). ההבדל בינם לבין זומה, הוא ששניהם זכו באליפות בעונה שהם הגיעו להישג מרשים כזה.

זומה פטח לצדו של אנטוניו רודיגר לאור פציעה קלה ממנה סובל אנדראס כריסטנסן הדני ובשל העובדה כי טיאגו סילבה היה מורחק זכר לאדום מול ברומיץ', אבל מי שעלו בהרכב ובאמת גנבו את ההצגה כמו פוליסיק ובעיקר האברץ שגם בישל לאמריקאי את השער הראשון במשחק.

גיבורי הניצחון. פוליסיק והאברץ | Sebastian Frej/MB Media/Getty Images

פוליסיק עובר עונה לא פשוטה וזה בסך הכל שער הליגה הרביעי שלו העונה ב-1211 דקות בלבד ששיחק בעקבות פציעות ורוטציות, אבל האברץ בן ה-21, שהגיע תמורת 100 מיליון יורו, גם אתמול החמיץ לא מעט, אך גם הזכיר במספר פעולות אישיות את הסיבה שבזכותה הוא נרכש בסכום של שלוש ספרות וכאמור גם סיים עם שער ובישול.

המנג'ר תומאס טוכל מיהר להוריד את האברץ לקרקע ואמר: "הוא שחקן איכותי שצריך להראות את זה, זה פשוט כמו שזה נשמע. הוא לא יכול להיות המנהיג שלנו ואנחנו גם לא מצפים לזה ממנו, אבל כן שיראה את האיכויות שיש לו. הוא צריך להראות שהוא מסוגל לתרום יותר. לפנינו משחקים מכריעים והוא יזכה לעוד הזדמנויות והוא יצטרך להראות שהוא מסוגל לעשות יותר ממה שהוא עשה נגד פורטו. אם אני מאוכזב שהוא לא כבש יותר? הוא הגיע לשני מצבים גדולים. זה היה צעד טוב והופעה טובה שלו".

קאי האברץ מקפיץ מעל גארי קייהיל | JUSTIN TALLIS/POOL/AFP via Getty Images

זה גם היה משחק פרמיירליג ראשון שקבוצתו של טוכל כובשת שלושה שערים ומעלה מאז שהוא הגיע במקום פרנק למפארד בינואר ועל כך אמר: "המפתח לשערים הוא לשחק כדורגל ברמה גבוהה ואני מקווה שזה יעזור לביטחון העצמי שלנו. בליגה האנגלית קשה להבקיע ואנחנו שמחים מהמאמץ הקבוצתי ומהניצחון, אבל יש לנו כבר ביום שלישי משחק מול פורטו ואז נתחיל הכל מחדש. אני לא יודע אם זו ההופעה הכי טובה שלנו העונה, כי גם נגד אתלטיקו, טוטנהאם, אברטון וליברפול שיחקנו מצוין, אבל ראיתי קבוצה חזקה ורעבה לכדור ולבלעדיו וזה ניצחון מוצדק".

צ'לסי, אגב, ספגה מראשו של כריסטיאן בנטקה הבלגי בניסיון היחיד של קריסטל פאלאס להכניע את אדוארד מנדי בין הקורות. זה שערו השביעי של הבלגי נגד צ'לסי (גם בישל שניים) ב-12 משחקים וזו הקבוצה שמולה הוא הבקיע הכי הרבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי