אנגליה בטירוף מג'סי לינגארד: "לא ידעתי שמסי נולד בוורינגטון"

הקשר שמושאל ממנצ'סטר יונייטד סופר כבר שמונה שערים בחודשיים, צפוי להיות חלק מסגל נבחרת אנגליה ביורו ו-ווסטהאם כבר מסתכלת בלבן של העיניים לכל הגדולות בקרב על ליגת האלופות

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

כמו בכל שבוע בחודשיים האחרונים, ג'סי לינגארד מותיר את כולנו פעורי פה. הכוכב של ווסטהאם ערך את הבכורה שלו העונה בבפרמיירליג רק ב-3.2, אחרי שהושאל ממנצ'סטר יונייטד לפטישים, ומאז הוא כבר עם מאזן מטורף של שמונה שערים וארבעה בישולים בתשעה משחקים.

אתמול (ראשון) לינגארד כיכב עם צמד מהיר נגד לסטר בקרב בין המדורגות שלוש וארבע בטבלה, שהסתיים ב-2:3 לווסטהאם שנמצאת כעת במרחק נקודה אחת בלבד מהשועלים, שמצדם עלולים שנה שנייה ברציפות לאבד את הכרטיס לליגת האלופות – הם ביתרון של שתי נקודות בלבד מצ'לסי החמישית וארבע מליברפול השישית ולפניה סיום עונה קשוח בו היא תפגוש את יונייטד, צ'לסי וטוטנהאם.

ובחזרה ללינגארד. הקשר בן ה-28, ששייך למנצ'סטר יונייטד כאמור, כלל לא נרשם על ידי סולשיאר בסגל הקבוצה לליגה וכאמור הושאל לפני קצת יותר מחודשיים ומאז הוא כבש יותר שערים מאשר הבקיעו העונה בליגה כוכבים כמו קווין דה דה בריינה, סאדיו מאנה, רוברטו פירמינו, טימו ורנר, ניקולא פפה, רישארליסון ואחרים. הוא גם מלך שערי הליגה מאז ה-2.3 עם שמונה שערים – מאזן זהה לשל החלוץ הניגרי קלצ'י איהנאצ'ו, שאתמול כבש צמד וצימק אחרי שהשועלים כבר נקלעו לפיגור של שלושה שערים.

לינגארד, כידוע, היה שחקן נבחרת אנגליה במונדיאל האחרון ב-2018 ובחצי הגמר רשם 120 דקות מלאות, אבל מאז אותו גביע עולם ועד ינואר האחרון כבש רק עוד חמישה שערים במדי מנצ'סטר יונייטד. כעת הוא השחקן הכי חם בפרמיירליג, הכוכב של הקבוצה הכי מהנה בשבועות האחרונים (16 שערים בסך הכל בשלושת משחקיה האחרונים) ואולי גם שחקן משמעותי בנבחרת אנגליה ביורו הקרוב, במה שהיה נראה חסר כל סיכוי עד לפני כחודשיים.

ג'סי לינגארד | Plumb Images/Leicester City FC via Getty Images

דייויד מויס, מנג'ר ווסטהאם, לא נותר אדיש ואמר על לינגארד: "הוא נהיה קריטי עבורנו בזכות הדרך שבה הוא משחק והגישה שלו. לא ציפיתי שהוא יבקיע כל כך הרבה וכמובן שאנחנו רוצים שהוא יבקיע כמה שיותר, הוא באמת במקום טוב. לא היה לנו את מיקאיל אנטוניו והיינו זקוקים לשערים מג'סי והוא עשה זאת. הביטחון שלו גבוה ואני מקווה שנמשיך ליהנות ממנו גם בהמשך".

על חלום ליגת האלופות השיב מויס: "אנחנו בעונה טובה מאוד ונמצאים במומנטום מצוין, אני לא חושב שמישהו יכול לומר שיש לנו מזל. עבר הרבה מאוד זמן מאז שווסטהאם הייתה במקום כה גבוה בצמרת וזה נשמע נהדר שמדברים עלינו כעל מי שעשויים לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה – ואנחנו ננסה להיות שם".

כמובן שגם ברשתות החברתיות נרשמה התלהבות רבה אחרי צמד נוסף של לינגארד והגדיל לעשות חברו לקבוצה, ארתור מסואקו שכתב: "לא ידעתי שמסי נולד בוורינגטון (עיר הולדתו של לינגארד)". בעמוד הרשמי של ווסטהאם שיתפו תמונה של הכוכב, תייגו את עמוד הפרמיירליג ושאלו: "אפשר לזכות בשחקן העונה אם הוא התחיל לשחק רק בחודש ינואר? שואלים בשביל חבר…".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי