שתיהן פספסו: אברטון וטוטנהאם נפרדו ב-2:2

סיגורדסון וקיין כבשו צמד כל אחד, אך הקבוצות של אנצ'לוטי ומוריניו שוב מעדו והתרחקו מהכרטיס לאחד ממפעלי אופ"א בעונה הבאה

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בפרמיירליג נפתח הערב (שישי) במפגש מסקרן במיוחד בין אברטון לטוטנהאם, שמבחינת כמות השערים בו עמד בציפיות, אך לא מבחינת השאיפות של כל אחת מהקבוצות. הטופיז והספרס נפרדו ב-2:2 מאכזב עבור שני הצדדים, שמעדו פעם נוספת וראו את הכרטיס לליגת האלופות או לליגה האירופית מתרחק לו. ז'וזה מוריניו ושחקניו מדורגים במקום השביעי, אחד מעל החבורה של קרלו אנצ'לוטי.

הארי קיין, מי אם לא הוא, העלה את טוטנהאם ל-0:1 בדקה ה-27. האנגלי השתלט על כדור ברחבה, הניף את רגל שמאל ושלח אותו בעוצמה לרשת. לצערה של האורחת היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, כי גילפי סיגורדסון כבש לזכות אברטון בפנדל ואיזן את התוצאה.

המשחק התאפיין בקצב גבוה ולא מעט מצבי הבקעה. בדקה ה-62, שיימוס קולמן המחליף בישל לסיגורדסון בנגיעה הראשונה שלו בכדור. קולמן ביצע דאבל-פס עם רישארליסון באגף ימין ואז העביר את מסירת הרוחב לאיסלנדי, שהשלים מהפך. גם כאן השוויון חזר במהרה, כאשר קיין ניצל בלבול וטעות גדולה של מייקל קין ומייסון הולגייט, כדי לבעוט פנימה ברגל ימין ולקבוע את ה-2:2 שנשמר עד לשריקת הסיום.

קולמן נכנס ומיד בישל, אך זה לא הספיק לאברטון | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

כוכב הספרס ונבחרת אנגליה העלה את מאזנו ל-21 שערי פרמיירליג העונה ופתח פער של שניים מסגנו בטבלת הכובשים, מוחמד סלאח שישחק ביום שני נגד לידס. לצד הדשדוש של קבוצתו, קיין סגר משחק נוסף שבו הזכיר כי הוא בין החלוצים הטובים בעולם כיום.

אברטון סופרת כבר חמישה משחקים ללא ניצחון בפרמיירליג ובעוד שישה ימים היא תקווה לחזור למוטב במשחק חוץ נגד ארסנל. עבור טוטנהאם היה זה המחזור השלישי ברציפות שהיא לא מנצחת, מעמדו של מוריניו ממשיך להתערער וקבוצתו תקווה להתאושש על חשבון סאות'המפטון, אותה תפגוש ביום רביעי הקרוב במשחק השלמה מהמחזור ה-29.

קיין. טוטנהאם מדשדשת, אך הוא ברמה משלו | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי