בראשון: אחרי הליגה האירופית, יונייטד וארסנל חוזרות לפרמיירליג

השדים האדומים עברו בקלות את גרנאדה וכעת יארחו את ברנלי ויזכו להזדמנות לצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי לשמונה נקודות (18:20 בספורט2). עוד קודם, התותחנים ימשיכו ביכולת מפראג מול פולהאם? (15:20, ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)

משחקי חצי גמר הגביע האנגלי ייערכו בסוף השבוע ועל כן רק שני משחקים ייערכו היום (שבת) במסגרת המחזור ה-32 בפרמיירליג, אבל מחר נזכה לשני מפגשים מסקרנים: תחילה תארח ארסנל את פולהאם ולאחר מכן תתארח ברנלי באולד טראפורד אצל מנצ'סטר יונייטד.

ארסנל – פולהאם (החל מ-15:20 בספורט2)

בשבוע שעבר הקבוצה של מיקל ארטטה "לכלכה" בענק כשספגה בתוספת הזמן וסיימה רק ב-1:1 באצטדיון האמירויות מול סלביה פראג. בליגה היא התאוששה עם 0:3 על שפילד יונייטד החלשה וביום חמישי התפוצצה מול הצ'כים עם 0:4 מהדהד בדרך למפגש מול ויאריאל בחצי הגמר.

בהיעדרו של פייר אמריק אובמיאנג שחלה במלריה בעת שהותו עם נבחרתו גאבון במשחקי מוקדמות גביע העולם, אלכסנדר לקאזט – שרשם שתי החמצות ענקיות נגד סלביה במפגש בלונדון – כבש ארבעה שערים בשני המשחקים האחרונים והוא יוביל את ההתקפה של אמרי גם מחר בדרבי קטן מול פולהאם, שנמצאת במקום ה-18 המוביל לצ'מפיונשיפ והיא בפיגור של שש נקודות מניוקאסל ושבע הפרש מברנלי וכל זאת כשהיא עם משחק עודף, כך שהחבורה של סקוט פארקר חייבת לנצח את ארסנל ולעצור רצף של ארבעה הפסדים.

כידוע, גם ארסנל במצב לא מזהיר – היא אמנם לא תרד ליגה, אבל כרגע היא רק במקום התשיעי עם 45 נקודות והיא כעת במרחק של 10 נקודות מהמקום הרביעי ותשע נקודות מהמקום החמישי. במצב הנוכחי, אלא אם היא תזכה בליגה האירופית, היא לא תהיה באירופה בעונה הבאה. מלבד אובמיאנג, ארטטה ייאלץ להסתדר גם ללא דויד לואיז וקיירן טירני, בעוד מרטין אודגור בספק.

לקאזט. בכושר נפלא | Stuart MacFarlane/Arsenal FC via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד – ברנלי (17:50 בספורט2)

כמו ארסנל, גם השדים האדומים של אולה גונאר סולשיאר בחצי גמר הליגה האירופית והם עשו זאת בצורה די קלה ונוחה, עם שני ניצחונות בתוצאה 0:2 על גרנאדה הספרדית. בשבוע שעבר יונייטד ניצחה בספרד ועם יתרון של שני שערי חוץ היא שיחקה בהילוך ראשון ביום חמישי, בוודאי אחרי שאדינסון קבאני מצא את הרשת כבר בדקה השישית וחתם את הסיפור ובעוד קצת פחות משבועיים סולשיאר וחניכיו יפגשו את רומא בשלב ארבע האחרונות.

כעת יונייטד רוצה לרשום ניצחון חמישי ברציפות בכל המסגרות ולעשות צעד נוסף לעבר הבטחת המקום השני בליגה. אחרי 31 משחקים, היא עם 63 נקודות – יכולה לצמק את הפער מהמוליכה מנצ'סטר סיטי לשמונה נקודות בלבד ובמקביל להגדיל לפחות זמנית את הפער מלסטר שבמקום השלישי ל-10 נקודות (השועלים ישחקו מחר בגביע נגד סאות'המפטון). אם ווסטהאם תנצח היום בניוקאסל, יונייטד תוכל לשמור על פער של שמונה נקודות מהפטישים אם תנצח. ברנלי, לעומתה, נואשת גם היא לנקודות אחרי שבשבוע שעבר איבדה יתרון, הפסידה לניוקאסל והיא במקום ה-16 ובמרחק שבע נקודות מפולהאם ורק נקודה מעל ניוקאסל.

נראה שדין הנדרסון ימשיך בשער במקום דויד דה חאה ובהתקפה עשוי לזכות מרקוס ראשפורד למנוחה לאור פציעה שהוא סוחב. קבאני אמור להמשיך בחוד ובקישור ישחקו פול פוגבה וברונו פרננדס.

אדינסון קבאני | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי