2:3 גדול לניוקאסל על ווסטהאם, שפילד יונייטד ירדה לליגת המשנה

המארחת נהנתה משתי טעויות בהגנת הפטישים ומהרחקתו של דאוסון, אך חניכיו של מויס חזרו עם שני שערים תוך 7 דקות. ווילוק הבקיע את שער הניצחון. וולבס גברה 0:1 על נועלת הטבלה, שנשרה לצ'מפיונשיפ

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה האנגלית נמשך היום (שבת) עם שני משחקים. במפגש המוקדם, ניוקאסל רשמה ניצחון שני ברציפות וברחה מהקו האדום בזכות 2:3 על ווסטהאם. האורחת ספגה מהלומה בקרב על המקומומת המובילים לליגת האלופות. שפילד יונייטד ירדה רשמית לליגת המשנה לאחר הפסד 1:0 וולבס.

ניוקאסל – ווסטהאם 2:3

המגפייז הגיעו למפגש הביתי לאחר 1:2 יקר בחוץ על ברנלי. הלונדונים, שרושמים עונה יוצאת דופן ונאבקים על המקום בליגת האלופות, יצאו לסט. ג'יימס פארק לאחר 2:3 גדול על לסטר השלישית. במחצית הראשונה, קבוצתו של סטיב ברוס נהנתה משתי טעויות גדולות בהגנה של הפטישים. בדקה ה-36, אלן סנט מקסימין פרץ לרחבה והעביר כדור רוחב שפגש את רגליו של איסה דיופ. הבלם הצרפתי לא הצליח להשתלט על הכדור והכניס אותו לשערו הוא. אם זה לא הספיק לאורחת, מיד לאחר מכן קרייג דאוסון ראה כרטיס צהוב שני בעקבות עבירה שביצע בתחילת המהלך שהוביל לשער. כעבור חמש דקות בלבד, השוער הפולני לוקאס פביאנסקי השמיט כדור גובה שנפל לרגליו של ג'ואלינטון, והברזילאי הכפיל את התוצאה ללא קושי.

דיופ הצליח לצמק עבור קבוצתו עם שער בנגיחה בדקה ה-73, וג'סי לינגארד השווה את התוצאה מהנקודה הלבנה בדקה ה-80. כדקה לאחר מכן, ג'ו ווילוק עלה מהספסל והוא היה זקוק לשתי דקות בלבד כדי להחזיר את היתרון לקבוצה הביתית. נגיחה חזקה לאחר הגבהה של מאט ריצ'י הכניעה את פביאנסקי וסידרה לניוקאסל ניצחון יקר. בדקה ה-87, לינגארד נאלץ לצאת בעקבות פגיעה ברגלו. עבור המארחת, מדובר בניצחון ביתי לראשונה אחרי חודשיים וחצי, ופתיחת פער של תשע נקודות מהקו האדום. ווסטהאם עדיין מדורגת במקום הרביעי, אך היא תוכל לאבד אותו אם צ'לסי או ליברפול ינצחו בהמשך המחזור.

לינגארד. שער השוויון שלו לא הספיק | David Rogers/Getty Images

וולבס – שפילד יונייטד 0:1 (צפו בתקציר)

שפילד ידעה כבר מזמן שהיא לא תשחק בפרמיירליג בעונה הבאה והערב זה הפך לרשמי, בעקבות הפסד מספר 26 העונה מתוך 32 משחקים. את שער הניצחון של הזאבים כבש וויליאן ז'וזה לאחר כדור רוחב מצוין של אדאמה טראורה, שהבטיח למארחת ניצחון ליגה שני ברציפות.

וויליאן ז'וזה חוגג | Jason Cairnduff/PA Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי