סיטי חוששת ממצבו של דה בריינה: "זה לא נראה טוב"

לפני גמר גביע הליגה וחצי גמר ליגת האלופות, הבלגי נפצע בקרסול בהפסד 1:0 לצ'לסי בחצי גמר הגביע וירד צולע. גווארדיולה: "לא יודע לומר מה מצבו, אבל כואב לו". באנגליה ביקרו: "השינויים של פפ השפיעו לרעה"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

מנצ'סטר סיטי חלמה על זכייה היסטורית בארבעה תארים, אך אתמול (שבת) היא סיימה את דרכה בגביע האנגלי אחרי 1:0 מאכזב מול צ'לסי בחצי הגמר וכעת היא תתרכז בניסיון לזכות בליגת האלופות ובגביע הליגה, כאשר את הפרמיירליג היא מובילה בבטחה בדרך לזכייה באליפות.

על כמה נדיר ההפסד אתמול תעיד העובדה שזו הייתה הפעם השנייה בלבד העונה בכל המסגרות שסיטי לא הצליחה להבקיע במשך 90 דקות. אם לא די באיבוד התואר, המוליכה גם איבדה את קווין דה ריינה שנפצעו בקרסול, ירד מכר הדשא צולע והוחלף על ידי פיל פודן בדקה ה-48.

גווארדיולה התייחס בסיום למצבו של הבלגי, שעלול להחמיץ את גמר גביע הליגה מול טוטנהאם ביום ראשון הבא וכן את המשחקים מול פריז סן ז'רמן בחצי גמר ליגת האלופות: "אני לא יודע לומר לכם מה מצבו. יש לו כאבים. הוא צריך לעבור בדיקה. זה לא נראה טוב, אבל נדע יותר בהמשך".

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | IAN WALTON / Contributor

על המשחק עצמו אמר גווארדיולה: "לשחק מול קבוצה שמתגוננת עם שמונה שחקנים בשלישי האחרון זה לא פשוט ולא קל. נכון שלא יצרנו הרבה מצבי הבקעה טובים, אבל הגענו ליותר הזדמנויות מצ'לסי ושלטנו במשחק. כניסתם של פודן וגונדואן עזרה לנו, היינו טובים ברבע השעה האחרונה, אבל צ'לסי ניצחה בסיומו של משחק צמוד ואני רוצה לברך אותה על כך".

שלושה ימים לאחר שהעפיל לחצי גמר האלופות על חשבון דורטמונד, פפ ביצע רוטציה רחבה ובאנגליה ביקרו את ההחלטה: "שמונה שינויים זה מוגזם. שלישיית ההתקפה לא תפקדה בכלל. השינויים שלו השפיעו לרעה", אמר שחקן העבר ג'רמיין ג'נאס שמשמש כפרשן ברשת BBC.

תומאס טוכל, פפ גווארדיולה
תומאס טוכל, פפ גווארדיולה | Eddie Keogh – The FA / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי