ליברפול תעלה למקום הרביעי אם תנצח בלידס: "היה שבוע לא קל"

האלופה תשוב לפחות זמנית לטופ-4 אם תכניע את החבורה של ביילסה, שבמחזור הפתיחה נכנעה באנפילד 4:3 מפנדל דרמטי (החל מ-21:50 בספורט2). רוברטסון התייחס להדחה מול ריאל מדריד, פיליפס לקשר המיוחד עם קלופ

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בפרמיירליג יצא לדרך כבר ביום שישי ויסתיים רק ביום חמישי, אבל מחר (שני) יהיה יום די מרגש בממלכה. בשעה 20:15 ייערך טקס היכל התהילה של הפרמיירליג והוא יועבר בשידור ישיר בספורט2 ומיד לאחר מכן יימשך המחזור, כשלידס הנהדרת תארח את ליברפול (החל מ-21:50 בספורט2).

במחזור שעבר הדהימה לידס את מנצ'סטר סיטי עם 1:2 באיתיחאד ובכך שברה לא מעט שיאים של עולה "חדשה" שמתארחת אצל המוליכה ומי שצפויה להיות האלופה הבאה ולנצח אותה, אבל החבורה של מרסלו ביילסה תקווה לרשום ניצחון רביעי ברציפות – והיא בהחלט מסוגלת לכך, כפי שראינו במחזור פתיחת העונה ב-12.9.2020 כשהיא התארחה באנפילד והפסידה 4:3 מטורף, משחק בו מוחמד סלאח הבקיע פעמיים מהנקודה הלבנה והכריע את ההתמודדות בדקה ה-88. ליברפול, לעומתה, יודעת שזו הזדמנות פז לשוב לארבע הראשונות ולהעביר הילוך בקרב על הכרטיס לליגת האלופות מול ווסטהאם וצ'לסי.

לסטר תקבל בחזרה לסגל את ג'ק האריסון שנעדר מול מנצ'סטר סיטי מכיוון שהוא מושאל ממנה, אבל עדיין לא ברור אם ראפיניה המצוין, שנפגע באצטדיון האיתיחאד, יוכל לעמוד לרשות ביילסה. לסטר בזכות הניצחונות האחרונים טיפסה למקום העשירי עם 45 נקודות במאזנה, רחוקה רק שבע נקודות מליברפול שמדורגת שישית.

האריסון חוגג באנפילד בסיבוב הראשון. ישוב להרכב | SHAUN BOTTERILL/POOL/AFP via Getty Images)

בשונה מלידס, על ליברפול עבר שבוע לא קל בכלל. האלופה היוצאת אמנם ניצחה את כל שלושת משחקיה האחרונים בליגה ובמחזור שעבר אף כבשה ממשחק פתוח באצטדיון אנפילד לראשונה בשנת 2021 במסגרת הפרמיירליג וניצחה 1:2 את אסטון וילה משער בתוספת הזמן, אבל מליגת האלופות היא הודחה ברבע הגמר לאחר שהפסידה 3:1 במדריד ובגומלין נפרדה מריאל ב-0:0.

כאמור, ליברפול יכולה לעקוף את ווסטהאם בזכות הפרש שערים עדיף אם תנצח וכך לתפוס לפחות זמנית את המקום הרביעי, עד המשחק של צ'לסי מול ברייטון, והמגן אנדי רוברטסון דיבר על כך: "לידס קבוצה אדירה, היא ממש משב רוח רענן העונה בליגה – השחקנים שלה לא מפסיקים לרוץ וסגנון המשחק ייחודי במיוחד. אנחנו יודעים שזה יהיה לנו מאוד קשה וברור שאנחנו אחרי שבוע מאוד מאכזב ולא קל בעקבות ההדחה מליגת האלופות, אבל אנחנו נענשים על הטעויות שלנו ויכולים להתעודד מכך שבמשחק השני הצגנו יכולת מאוד גבוהה ולצערנו פשוט לא ניצלנו את ההזדמנויות".

רוברטסון. שבוע לא פשוט | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מי שהולך ומבסס את מעמדו כבלם הטוב ביותר של ליברפול, לפחות כל עוד כולם פצועים, הוא נתניאל פיליפס שהפך למועדף על יורגן קלופ במרכז ההגנה ועל השינוי בשבועות האחרונים הוא סיפר: "במשחק הראשון נגד ריאל מדריד יכולתי להגיב הרבה יותר טוב עד שהבנתי מה עושה ויניסיוס ג'וניור. אני צופה בסרטונים של חלוצים ולמדתי גם את בנזמה ואת שיתוף הפעולה שלהם ולשמחתי הייתי יותר טוב בגומלין. אני וקלופ מסתדרים היטב ואני חושב שאנחנו גם דומים באופי שלנו, יש לנו חוש הומור דומה ואני חושב שהוא מאושר לראות אותי מצליח".

מוחמד סלאח, שכבש שלושער במחזור הראשון מול לידס, יקווה לשחזר את ההישג וכך לעקוף את הארי קיין בטבלת מלך השערים – לחלוץ טוטנהאם יש 21 אחרי הצמד שכבש ביום שישי ב-2:2 מול אברטון ואילו המצרי עם 19 כיבושים לאחר 31 מחזורי פרמיירליג.

סלאח חוגג נגד לידס במחזור הראשון העונה | John Powell/Liverpool FC via Getty Image

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי