גרינווד מטריף את מנצ'סטר יונייטד: "סיוט לשמור עליו"

החלוץ הצעיר כבש צמד ב-1:3 על ברנלי, נבחר למצטיין והשתווה לרוני ככובש הגדול בתולדות המועדון לפני גיל 20. סולשיאר החמיא: "הוא יכול לעשות הכל". ריצ'ארדס: "הטכניקה שלו מענגת, הוא מלטף את הכדור"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד גברה אתמול (ראשון) 1:3 בבית על ברנלי בזכות שני שערים מאוחרים והורידה את הפער מהמוליכה מנצ'סטר סיטי לשמונה נקודות, כאשר נותרו עוד שישה מחזורים לסיום העונה. השדים האדומים ככל הנראה לא יזכו באליפות, אך הם הבטיחו כמעט בוודאות את המקום השני בטבלה, העפילו לחצי גמר הליגה האירופית והאריכו את רצף הניצחונות שלהם בכל המסגרות לחמישה, כשבפרמיירליג הם לא הפסידו כבר 12 משחקים. חניכיו של אולה גונאר סולשיאר ניצחו העונה 19 משחקי ליגה מתוך 32 – ניצחון אחד יותר מאשר בכל העונה שעברה.

גיבור הניצחון אתמול היה מייסון גרינווד , שלהט עם צמד והפך לשחקן שכבש הכי שערי ליגה במדי מנצ'סטר יונייטד לפני גיל 20 (15) בצוותא עם וויין רוני, כשנותרה לו חצי שנה לשפר משמעותית את ההישג. ב-57 הופעות במדי השדים האדומים, מאזנו של החלוץ עומד על 26 גולים ועשרה בישולים. אף שחקן מתחת לגיל 20 ב-5 הליגות הבכירות באירופה לא הבקיע יותר שערים מגרינווד מאז שהוא ערך את הבכורה שלו. אדינסון קבאני המחליף חתם את תוצאת המשחק והפך למספר 7 הראשון של יונייטד שהגיע לכמות דו ספרתית של שערים בכל מאז כריסטיאנו רונאלדו.

גרינווד, שזכה לציון 8 ב"סקיי" ונבחר למצטיין, קיבל מחמאות משחקן העבר והפרשן רוי קין: "הוא היה מצוין. יש לו תכונה ממש טובה – הוא בועט למסגרת מכל מצב. כשהוא מקבל הזדמנות – זה במסגרת. השער הראשון שלו היה יפה". מיקה ריצ'ארדס הצטרף לשבחים: "אני חושב שיש לו יותר מרחב תמרון כשהוא משחק מימין. הטכניקה שלו פשוט מענגת, הוא מלטף את הכדור".

סולשיאר התייחס בסיום לשערים המאוחרים: "היכולת שלנו לנצח משחקים בשלב מאוחר השתפרה. הכושר שלנו השתפר, השחקנים מסוגלים לשחק ברמה גבוהה לאורך 90 דקות. אנחנו עובדים קשה באימונים ומגיעים מוכנים. בעונה שעברה לא היינו מנצחים משחקים כאלה, כך שזה תענוג. הכושר הגופני שלנו מגיע מכל המשחקים שקיימנו העונה. באמת השתפרנו. כמובן שביטחון מגיע עם תוצאות ואמונה שאתה יכול לעשות את זה. עשינו את זה כל כך הרבה פעמים העונה".

על גרינווד: "הוא סקורר טוב ואנחנו יודעים את זה. השער שלו נגד טוטנהאם מראה שהוא שיפר את המשחק שלו בצורה משמעותית. זה סיוט לשמור עליו, כי הוא יכול לעשות הכל – שמאל, ימין, מתוך הרחבה, מרחוק. אני כל כך שמח בשבילו, כי הוא עובד קשה מאוד באימונים וזה מגיע לו".

על הפער ממנצ'סטר סיטי המוליכה שעומד על שמונה נקודות: "הם עדיין לא יכולים לחגוג אליפות. אנחנו צריכים להמשיך לנצח משחקים ולראות במקביל מה הם עושים".

מייסון גרינווד, אולה גונאר סולשיאר
מייסון גרינווד, אולה גונאר סולשיאר | Gareth Copley – PA Images / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי