מילנר: "מקווה שהסופרליג לא תצא לפועל". קלופ התייחס לעתידו

קשר ליברפול נגד המפעל החדש. המאמן הבהיר לאחר ה-1:1 נגד לידס שאינו מאוכזב מהבעלים ולא יתפטר אך מבין כעס האוהדים: "אין לנו שום קשר להחלטות האלה. היחסים שלנו זה הכי חשוב". וגם: נקודת האור מהתיקו

(גודל טקסט)

ליברפול החמיצה אתמול (שני) הזדמנות פז להעפיל לפחות זמנית למקום הרביעי בטבלה והיא עוד עלולה לבכות על התיקו 1:1 נגד לידס בסיום העונה. אפשר לומר שהמשחק סימל את העונה הנוכחית שלה – החמצה. האלופה הוליכה במשך רוב הזמן אך ספגה בדקה ה-87. לא פחות מ-13 נקודות איבדה העונה הקבוצה של יורגן קלופ אחרי שהוליכה – שתיים יותר מבשתי העונות הקודמות גם יחד. סאדיו מאנה שבר בצורת ארוכה של עשרה משחקי ליגה ללא שער ושישה משמונת שערי הליגה שלו היו בחוץ, אך גם זה לא עזר. מוחמד סלאח המחליף איים על השער פעמיים והגיע למאה איומים לשער בכל העונה – השחקן השלישי שעושה זאת.

כמובן שעם כל הכבוד למשחק, סיפור לא פחות גדול הוא המחאה של אוהדי ליברפול נגד הסופרליג כשהם תלו שלטים ליד אנפילד. מעבר לכך, שחקני לידס עלו לכר הדשא עם החולצות עליהן. נכתב: "תרוויחו את זה" (ההגעה לליגת האלופות). ג'יימס מילנר לא חשש לנקוט עמדה: "אני יכול לספק את דעתי האישית בלבד. אני לא אוהב את זה ומקווה שהעניין לא ייצא לפועל. יש שאלות רבות שצריך לשאול. אני יכול להסכים עם הרבה מהדברים (השליליים) שנאמרו על כך. המפעל הנוכחי הוא הטוב ביותר, הקבוצות צריכות להרוויח את הזכות לשחק בליגת האלופות".

קלופ אמר בנושא: "אני לא רוצה להיות מעורב בדברים האלה, אני לא מבין אותם. הבעלים שלנו לא אכזבו אותי. אני כאן כמאמן כדורגל, אעשה הכל כל עוד ייתנו לי. שמעתי לפני המשחק שאולי אתפטר או משהו כזה. אם הזמנים יהיו קשים עוד יותר – זה יגרום לי להיות חזק יותר. אני מרגיש אחראי לקבוצה, למועדון, ליחסים עם האוהדים, והקשר שלנו איתם זה הדבר הכי חשוב. אני מבין שהם כועסים. אין לנו שום קשר להחלטות האלה. הייתה לנו שנה אכזרית אבל בשש השנים שלי כאן הקשר היה נהדר".

ובחזרה למשחק. האלופה שיחקה טוב במחצית הראשונה ואז נעלמה מהמגרש. מילנר ניתח אמר: "אני חושב שהיינו עייפים מאוד וזה עלה לנו ביוקר. כשאתה מגיע למשחק כזה נגד יריבה קשה כמוהם, עליך להציג שתי מחציות טובות כדי לנצח ולא עשינו זאת. לא הצלחנו לשמור על הכדור, לא דחפנו למעלה. כנראה שגם המשחק נגד ריאל לקח מאיתנו הרבה כוחות. זה מאכזב כי הובלנו כל כך הרבה זמן. כנראה שתיקו זו תוצאה משקפת בסופו של דבר".

קלופ אמר על המשחק: "למען האמת זה היה מאבק קשה, נכון שזה מתסכל לאבד נקודות כשאתה כל כך קרוב לנצח. השער שכבשנו היה נפלא אבל לא הצלחנו להבקיע עוד בהתקפות המתפרצות שלנו ושתי ההדיפות הנהדרות של אליסון לא הספיקו. לידס יריבה נהדרת. לעתים צריך קצת מזל. אבל הפסדנו משחקים בהם היינו טובים יותר ומנגד ניצחנו משחקים בהם היינו פחות עדיפים מהיריבה. ככה זה בחיים. זה היה משחק קשה ועכשיו זה נגמר".

מילנר. העייפות הכריעה | CLIVE BRUNSKILL/POOL/AFP via Getty Images

על המשך העונה: "אפשר לראות את העוצמה שהשחקנים מציגים. היו הרבה דברים טובים, כמובן שהיו רגעים בהם יכולנו לפעול טוב יותר. ניוקאסל (היריבה הבאה) היא אתגר ונדע איך להתמודד. עלינו להיות יותר קטלניים ולכבוש יותר שערים. נילחם כדי להיות בליגת האלופות".

"ליברפול שלטה במחצית הראשונה אך דעכה והיא כרגע מחוץ למקומות האירופאים. נראה שעתידה המיידי של הקבוצה, לעומת זאת, יוכרע מחוץ למגרש ולא במשחק הזה", נכתב ב-"BBC". "קלופ הבטיח שהקבוצה ממוקדת ורעשי הרקע לא ישפיעו אבל זה החזיק מעמד רק במחצית אחת. לידס השיגה נקודה ראויה", נכתב ב"סקיי ספורטס". טרנט אלכסנדר ארנולד שבישל את השער למאנה נבחר למצטיין במשחק. "במחצית הראשונה באלנד רואד ראינו את המגן המבריק מהעונה שעברה".

טרנט אלכסנדר-ארנולד | Clive Brunskill/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי